کد خبر: ۱۱۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

آقای رئیس جمهور آیا حاضرید استعفا دهید؟!

نماینده محلات در مجلس گفت:‌ لازمه صحبت‌های آقای روحانی در روز 22بهمن، استعفای خودش از ریاست جمهوری جهت برگزاری رفراندوم است.

به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح بحث رفراندوم از سوی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در سخنرانی راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نفس حضور مردم در انتخابات، نوعی رفراندوم است.

وی ادامه داد: همه کسانی که در انتخابات شرکت کرده‌اند قانون اساسی و چارچوب‌های نظام را قبول دارند و این خود بهترین رفراندوم است.

سلیمی در ادامه گفت: اگر هم بناست رفراندومی صورت بگیرد اول از همه خود آقای رئیس‌جمهور باید استعفا دهند تا تیمی بیطرف از سوی رهبری تشکیل شود و با تدوین سازوکاری رفراندوم برگزار شود.

وی تصریح کرد: آیا آقای روحانی خود، حاضر است به منظور برگزاری رفراندوم از مقام ریاست جمهوری استعفا دهد؟ ما منتظریم ببینیم ایشان شعار واقعی داده است یا بلوف زده است؟

نماینده مردم محلات در مجلس گفت:‌البته ما اعتقاد داریم که آقای روحانی باید تا آخر دوره ریاست جمهوری بر سر کار بماند و ما هم با تمام توان به ایشان جهت ادای وظایفش کمک می‌کنیم، ولی چون ایشان خودش بحث رفراندوم را مطرح کردند لازمه حرفشان آمادگی جهت استعفا به منظور برگزاری رفراندوم است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آیا طرح بحث رفراندوم در این مقطع، ایجاد انحراف در خواسته‌های مردم نیست؟ آقای روحانی به جای وعده برای حل مشکلات معلوم نیست مردم را به کجا حواله می‌دهد.

 

فارس

نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان