کد خبر: ۱۱۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
مسئول امداد ونجات جمعیت هلال احمر سپیدان خبرداد؛

ده کشته و مصدوم براثر تصادف در جاده اردکان به یاسوج

مسئول امداد ونجات جمعیت هلال احمر سپیدان گفت :برخورد دو خودروی سواری در کیلومتر 27 جاده اردکان به یاسوج موجب کشته شدن یک نفرو مصدومیت چند نفر دیگر شد.

به گزارش شیرازه،  مهدی خورشیدی مسئول امداد ونجات هلال احمر شهرستان سپیدان درگفتگو با خبرنگار ماگفت: طی تماس این حادثه به اورژانس 115 و به دنبال آن سه واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی و یک واحد امدادی هلال احمر وآتش نشانی به محل اعزام شدند.

خورشیدی افزود: در این حادثه متاسفانه یک نفراز هموطنانمان در دم جان خود را از دست داد و نه نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدندو
مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل سانحه، توسط اورژانس به مراکز درمانی سپیدان منتقل شدند.

مسئول امداد ونجات هلال احمر شهرستان سپیدان با بیان اینکه این حادثه در محور سپیدان به یاسوج رخ داد گفت: در کیلومتر 27 جاده سپیدان بر اثربرخورد شدید دوخودرو سواری یک نفراز هموطنانمان جان خود را از دست دادند که کارشناسان علت این تصادف را عدم توجه به جلو وسرعت بالا اعلام کردند.

خورشیدی توصیه کرد : با رعایت قوانین آرامش را به خانواده خود هدیه دهیم. علت سانحه عدم رعایت سرعت مطمئنه و بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی اعلام شده است.

وی به رانندگان توصیه کرد با رعایت سرعت مطمئنه و هوشیاری کامل در سطح جاده رانندگی کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

منبع: مارگون

برچسب ها: سپیدان ، تصادف ، فارس
نظرات بینندگان