کد خبر: ۱۱۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

رئیس‌جمهور موارد مورد نظر برای رفراندوم را اعلام کند

چهرهٔ سیاسی اصلاح طلب و نمایندهٔ دورهٔ دهم و دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ نقده و اشنویه در استان آذربایجان غربی گفت: رئیس‌جمهور موارد مورد نظر برای رفراندوم را اعلام کند.

عبدالکریم حسین‌زاده، در خصوص پیشنهاد رفراندوم رئیس جمهور گفت: مواد مورد نظر رئیس جمهور برای رفراندوم باید مشخص شود، وی می‌تواند به عنوان ولی نعمت ملت جمهوری اسلامی ایران موارد مورد نظر را از طریق همه پرسی و رجوع به مردم به رأی بگذارد تا حس اعتماد مردمی به نظام و کشور افزایش یابد. 

این نماینده با انتقاد از اظهارات مخالفان برگزاری رفراندوم، تصریح کرد: مشکلات کشور ناشی از مسائل و مشکلات انباشته شده‌ در سنوات مختلف است که امروزه به گِره‌هایی تبدیل شده است که تنها با خرد جمعی باز خواهند شد. دولت به تنهایی نمی‌تواند مقصر همه مشکلات باشد، متأسفانه در حوزه اقتصادی و در بخش تحقق پذیری همه پروژه‌ها از سطح پایین برخورداریم زیرا اعتبارات و بودجه نداریم، دولت هم قطعا با خود خصومتی ندارد لذا در صورت امکان مشکلات را رفع می‌کند. 

موضوع و موارد مورد نظر آقای روحانی که در مسیر کاری دولت به عنوان مانع قرار گرفته و رئیس جمهور رفع آنها از طریق همه‌پرسی را در راستای تحقق مطالبات مردم و دولت می‌داند، باید به صورت مبرا و مشخص مطرح و اعلام شود. در شرایط کنونی کشور نیز دلیل و نگرانی از اجماع نظر مردم و آرای ملت وجود ندارد، زیرا مبنا و خروجی همه پرسی در راستای تقویت و ارتقای نظام جمهوری اسلامی است./ خانه‌ملت


نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان