کد خبر: ۱۱۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
پزشک معالج محمد توکلی در گفتگو با شیرازه:

محمد توکلی بر اثر عارضه آمبولی ریوی در شیراز درگذشت

عضو تیم پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: محمد توکلی نیز به مدت دو هفته به دلیل عوارض پس از پیوند کبد در بیمارستان پیوند شیراز بستری بود و بر اثر عارضه آمبولی ریوی در بامداد شنبه درگذشت.
به گزارش شیرازه، بامداد روز شنبه 28 بهمن‌ماه 96 احمد توکلی نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سوگ پسر نشست. محمد توکلی با 34 سال سن به علت نارسایی کبدی در بیمارستان پیوند اعضاء بوعلی سینا شیراز درگذشت.

دکتر سامان نیک اقبالیان، عضو تیم پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: محمد توکلی در تاریخ 27مهرماه سال 93 تحت عمل پیوند کبد قرار گرفته بود. 20 الی 30 درصد افرادی که عمل پیوند انجام می‌دهند دچار عوارضی نیز می‌شوند که پس از مدتی نیازمند عمل مجدد می‌شوند.

وی افزود: محمد توکلی نیز به مدت دو هفته به دلیل عوارض پس از پیوند کبد در بیمارستان پیوند شیراز بستری بود و بر اثر عارضه آمبولی ریوی در بامداد شنبه درگذشت.

بنابراین گزارش، محمد توکلی عکاس، طراح و گرافیست بود که طراحی لوگو و کتاب های مختلفی را انجام داده بود و همچنین فعالیت هایی در حوزه عکاسی مطبوعاتی داشته است داشت و جوایز ملی و بین المللی نیز در جشنواره‌های عکاسی کسب کرده بود.

پیکر ایشان امروز، یکشنبه 29 بهمن ماه در تهران تشییع ‌شد.
نظرات بینندگان