کد خبر: ۱۱۹۵۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

استعفا پیش کش؛ چند نفر باید جان دهند تا نماینده های مجلس آخوندی را استیضاح کنند؟

اگر بحث استیضاح وزیر در سال 94و طرح بیش از 10 سؤال از آخوندی پیرامون مشکلات عدیده وزارتخانه از جمله مسکن مهر، حمل و نقل هوایی و ریلی و عدم انجام تعهدات در حوزه راه روستایی و... به جد دنبال شده بود و نتیجه موثر رسیده بود آیا بازهم شاهد داغ‌های نو به نو بودیم؟
استعفا پیش کش؛ چند نفر باید جان دهند تا نماینده های مجلس آخوندی را استیضاح کنند؟به گزارش شیرازه، وزیر راه و شهرسازی در همایش حمل و نقل گفته است:«قصد افزایش قیمت حمل و نقل را داریم. عده‌ای به عنوان متولی مردم عنوان می‌کنند که "زمزمه گران کردن حمل و نقل عمومی به گوش می‌رسد" اما این را نمی‌گویند که قصد تقویت سیستم حمل و نقل و رفاه مردم را داریم».

بله آقای وزیر ارتقای کیفیت حمل و نقل گفتنی نیست چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟ البته بحث همین حادثه امروز هواپیمای تهران یاسوج نیست در سال‌های اخیر با قاطعیت نگوییم هر ماه تقریبا هر دو،سه ماه ای یکبار شاهد حوادث این‌چنینی در سطح کشور بوده ایم.

آقای وزیر؛ هنوز هم قصد گران‌تر کردن قیمت حمل ونقل را دارید؟ گران‌تر از جان شیرین؟ مگر از این گران‌تر هم داریم؟

اگر بحث استیضاح وزیر در سال 94و طرح بیش از 10 سؤال از آخوندی پیرامون مشکلات عدیده وزارتخانه از جمله مسکن مهر، حمل و نقل هوایی و ریلی و عدم انجام تعهدات در حوزه راه روستایی و... به جد دنبال شده بود و نتیجه موثر رسیده بود آیا بازهم شاهد داغ‌های نو به نو بودیم؟ نمره عملکرد نمایندگان مجلس از دید مردم در این خصوص چقدر است؟ نمایندگان مردم به چه دلیل یا دلایلی زبان‌شان بسته است  و در قبال جان مردمی که آنها را با تک تک رای‌های خود به صندلی خوش نشین مجلس رسانده‌اند احساس وظیفه نمی‌کنند؟

مگر طبق گفته آقای وزیر قرار نبود طبق وعده دوسال و نیم قبل و قرارداد با ایرباس پس از برجام چند هواپیمای جدید جایگزین هواپیمای ATRشود. پس چرا گلابی های برجام نمی‌رسد؟

از ضعف عملکرد در بخش مسکن که بگذریم این همه هزینه جانی و مالی در بحث حمل و نقل برای تعویض لباس گشاد وزارت کافی نیست؟ به کارآمدی و کفایت و پیشگیری از حوادث که امیدی نیست تجربه‌هایی مثل حادثه قطار سمنان و سانچی و اتوبوس‌های فرزانگان و سربازان و حتی مشکلات و عواقب همین برف اخیر در تهران و حومه نشان داده از استعفا، استیضاح یا برکناری هم برای التیام دل‌های داغدیده خبری نیست که نیست. صحبت همان طنز تلخ همیشگی است، من کاپتان فلانی مقصر پرواز هستم! باز هم اعلام کردند: تصمیم درباره پرواز در این  شرایط جوی و با وضعیت این هواپیما به عهده خلبان بوده است.

با توجه به عملکرد جناب وزیر پرحوصله  که حداکثر سه ماه برای بررسی مشکلات ناشی از برف اخیر در حوزه حمل و نقل زمینی و هوایی به مسئولین ذی ربط فرصت داده بودند و هنوز همه مشغول بررسی آن قضیه هستند باید دید بعد از آن سه ماه فرصتی پیش می‌آید تا به علل و عوامل این حادثه رسیدگی شود یا خیر؟ این بار چندماه زمان لازم است؟

با این همه جان‌های گرانی که فدا شدند گویا هنوز هم حضرت وزیر از هزینه‌های حمل و نقل ناراضی اند و بنا دارند هزینه‌ها را بالا ببرند.
 علی برکت الله...

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
0
هواپیما زمان رییس جمهور شما خریداری شده بوده دست دوم وبا واسطه اونا کجان؟
ناشناس
United States of America
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
0
برجام بزرگترین خسارت در جمهوری اسلامی تا کنون است