کد خبر: ۱۱۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
مدیر كانون بسیج رسانه شیراز:

خبرنگاران روحیه انقلابی‌گری و مطالبه‌گری داشته باشند/ برپایی اردوهای جهادی اصحاب رسانه در فارس

مدیر كانون بسیج رسانه شیراز با تأكید بر اینكه خبرنگاران باید روحیه مطالبه‌گری و انقلابی‌گری داشته باشند، از برپایی اردوهای جهادی ویژه اصحاب رسانه در سال ۹۷ خبر داد.
به گزارش شیرازه، رضا جاویدی، مدیر كانون بسیج رسانه شیراز روز گذشته در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌های فجر این استان گفت: دشمنان قسم‌خورده اسلام با تمام قوا در حوزه رسانه و ارتباطات و به خصوص فضای مجازی بر علیه این نظام و انقلاب تلاش می‌كنند.

وی افزود: امروز مشاهده می‌كنیم كه استكبار جهانی با استفاده از رسانه‌های اجاره‌ای و خودفروخته‌ای كه در منطقه دارند، سعی می‌كنند تا مؤلفه‌های نظام و انقلاب اسلامی ما را تحت شعاع قرار دهند در حالی كه این فكر خامی بیشتر نیست و انقلاب ما به كشورهای اسلامی دنیا صادر شده است.

جاویدی در ادامه سخنان خود با یادآوری نقش رسانه‌ها در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا روحیه انقلابی‌گری و مطالبه‌گری داشته باشند.

تلاس برای پیگیری مشكلات مردم محروم فارس توسط اصحاب رسانه

مدیر كانون بسیج رسانه شیراز همچنین به برنامه‌های پیش‌رو این كانون اشاره كرد و گفت: در سال ۹۷ تلاش داریم تا نگاه ویژه‌ای به برگزاری اردوهای جهادی ویژه اصحاب رسانه به‌منظور پیگیری مشكلات مردم محروم و مستضعف نقاط مختلف استان فارس داشته باشیم كه این مسئله را به جد دنبال خواهیم كرد.

وی با تأكید بر اینكه بسیج رسانه متعلق به خبرنگاران و اصحاب رسانه است، گفت: در طی چند ماه گذشته كه شاهد تغییر و تحولاتی در بسیج رسانه بودیم، تلاش كردیم تا در بخش‌های مختلف خدماتی را به اصحاب رسانه ارائه دهیم كه این خدمات هم در حوزه معیشتی و هم بحث‌های آموزشی و ارتقای سطح كمی و كیفی اصحاب رسانه بوده است.

ارائه آموزش‌های تخصصی به خبرنگاران

جاویدی اظهار كرد: برای سال آینده تلاش داریم تا با بهره‌گیری از تجارب پیشكسوتان و نظرسنجی از شورای عالی قشر، مؤلفه‌ها و سرفصل‌های خوبی را در حوزه آموزشی برای اصحاب رسانه خود تدارك ببینم تا توان علمی خبرنگاران خود را به روز كرده و منطبق با استانداردهای مطلوب به پیش ببریم.

مدیر كانون بسیج رسانه شیراز همچنین پیگیری و انجام بیمه تكمیلی خبرنگاران را از دیگر فعالیت‌های این كانون طی چند ماه اخیر عنوان كرد و گفت: تمام تلاش ما این است كه نیازهای اصحاب رسانه را تا آنجایی كه برایمان مقدور است را برطرف كنیم.

یادآور می‌شود، در ادامه این مراسم طی حكمی از سوی سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس حكم مدیریت كانون بسیج رسانه شیراز به رضا جاویدی اعطا شد. لازم به ذكر است كه از خردادماه ۹۶، وی به عنوان سرپرست در این مسئولیت مشغول به فعالیت بوده است که با حکم فرمانده سپاه فجر بمدت سه سال به این سمت منصوب شد.
نظرات بینندگان