کد خبر: ۱۱۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

آمادگی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای پاسخگویی در خصوص برخی از ابهامات

نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز در محل مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش شیرازه، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز (یکشنبه) با حضور مهدی تاج، علی کفاشیان، محمدرضا ساکت، محمود اسلامیان، لیلا صوفی زاده، عبدالکاظم طالقانی، محمود شیعی،حیدر بهاروند و هدایت ممبینی از ساعت 11 در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

در ابتدای این نشست رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تبریک به جامعه فوتسال و خانواده فوتبال به خاطر کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام ملتهای فوتسال آسیا، از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه نشست اعضای هیئت رئیسه آمادگی خود را درباره هرگونه پاسخگویی در خصوص ابهامات ایجاد شده توسط برخی افراد و یا خبرسازی‌ها، اعلام کردند.

گفتنی است، باتوجه به وجود مجمع، گزارشات موسسه حسابرسی مستقل، خزانه‌دار، هیئت رئیسه، بازرس قانونی در فدراسیون و سازمان لیگ، چگونگی نظارت بر فعالیت‌های اداری و مالی ارائه شد و تاکید گردید که تمامی پیش بینی‌های قانونی برای انجام فعالیت‌ها بر اساس ضوابط قانونی در فدراسیون فوتبال در حال انجام است.

همچنین در ادامه این جلسه گزارشی از روند آماده‌سازی تیم ملی فوتبال و بازی‌های تدارکاتی تا جام جهانی 2018 روسیه توسط رئیس فدراسیون فوتبال به اعضای هیئت رئیسه ارائه شد.

باتوجه به اهمیت موضوع و تامین حقوق باشگاهها و فوتبال و عدم همراهی سازمان صدا و سیما در تامین حقوق فوتبال، مقرر شد در ظرف هفته آتی جلسه هم اندیشی با حضور مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر برگزار و در این ارتباط تصمیم گیری شود.

از دیگر مصوبات هیئت رئیسه برگزاری سومین همایش بین المللی علم و فوتبال در نیمه دوم سال 97 موافقت و برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

با موافقت اعضای هیئت رئیسه مقرر شد دستورالعمل سفیران فوتبال پایه، دستور العمل ایجاد مراکز پزشکی سطح D فوتبال هیئت‌ها استانها و آیین‌نامه نقل و انتقالات باشگاه‌ها و برند و نام تجاری آنها تصویب شد.

مقرر شد در ارتباط با تبلیغات محیطی فصل آینده لیگ فوتبال و لیگ فوتسال، ظرف مدت 10 روز، اعضای هیات رئیسه سازمان های لیگ فوتبال و فوتسال موارد فوق را بررسی و طرح اجرایی را برای تصویب به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه کنند.

در پایان نشست مقرر شد تا پاداش اعطایی دولت محترم به جهت صعود جام جهانی به بازیکنان تیم ملی فوتبال، به گروه داوری متشکل از آقایان فغانی، سخندان و منصوری نیز تعلق گیرد.


نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان