کد خبر: ۱۱۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

برد قاطع بانوان لارستان در مسابقات غرب آسیا

تیم هندبال شهید چمران لارستان در سومین گام از رقابت های هندبال غرب آسیا برابر نماینده قطر پیروز شد.
به گزارش شیرازه تیم شهید چمران شامگاه یکشنبه در دیدار با نماینده قطر با ارایه یک بازی بسیار خوب حریف مطرح خود در ورزش هندبال بانوان را با اختلاف زیاد از پیش رو برداشت و شایستگی خود را برای کسب عنوان قهرمانی نشان داد.
نمایند ایران برابر تیم قطر در نیمه نخست با برتری قاطع و با نتیجه 16 برهفت این تیم را مغلوب کرد تا با خیالی راحت به نیمه دوم برود.
در نیمه دوم نیز باز هم برتری از آن شاگردان نشمین شافعیان سرمربی تیم شهید چمران بود و اجازه ندادند حریف در این نیمه به گل برسد و در نهایت با اختلاف زیاد با نتیجه 38 بر 16 تیم قطر را شکست دادند.
تیم شهید چمران با وجود اینکه 2 بازی دیگر را پیش رو دارد هم اینک یکی از سکوی اول تا سوم را برای خود قطعی کرده است و برای کسب عنوان قهرمانی نیاز به پیروزی در 2 بازی باقیمانده دارد.
تیم شهید چمران که عنوان چهارم رقاتب های باشگاه های آسیا را در کارنامه دارد در 2 بازی قبلی خود به ترتیب با نتیجه 43 بر هشت و 29 بر 19 تیم های عراق و لبنان را شکست داده بود.
تیم شهید چمران در چهارمین دیدار خود شامگاه دوشنبه سی ام بهمن ماه به مصاف تیم اردن میزبان این رقابت ها خواهد رفت و آخرین بازی خود هم دوم اسفند ماه برابر سوریه انجام خواهد داد.
تیم های اردن، قطر، سوریه، لبنان، عراق و ایران در رقابت های غرب آسیا به میزبانی کشور اردن حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.
برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان