کد خبر: ۱۱۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
مسئول امداد ونجات جمعیت هلال احمر سپیدان خبرداد؛

اعزام تیم کوهستان سپیدان به محل سقوط هواپیما

مسئول امداد ونجات هلال احمر سپیدان: در پی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری ، یک تیم عملیاتی شش نفره امدادگران در زمینه کوهستان از شهرستان سپیدان برای امداد رسانی به محل سقوط هواپیما اعزام شدند

به گزارش شیرازه، مهدی خورشیدی مسئول امداد ونجات هلال احمر سپیدان در گفتگو با خبرنگارما اظهار داشت:در پی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری آسمان در مناطق کوهستانی سمیرم از توابع اصفهان ، یک تیم عملیاتی شش نفره امدادگران در زمینه کوهستان از شهرستان سپیدان برای امداد رسانی به محل سقوط هواپیما اعزام شدند

مسئول امداد ونجات هلال احمر سپیدان افزود :با توجه به مجاورت شهرستان سپیدان به منطقه سقوط هواپیما،تیم عملیات کوهستان جمعیت هلال احمر سپیدان به محل مورد نظر ارسال گردید تادکنار سایر امدادگران به وظیفه انسانی خود عمل کنند.

خورشیدی محل احتمالی سقوط این هواپیما را منطقه بیده از شهرستان سمیرم عنوان کرد و گفت: به‌منظور یاری‌رساندن به این حادثه تیم امدادی کوهستان شهرستان‌ سپیدان به محل  مذکور اعزام شدند.

وی بابیان اینکه اگر نیاز باشد تیم‌های بیشتری از شهرستان سپیدان اعزام می‌شود تصریح کرد: در حال حاضر تیم‌های امدادی کشوری در محل حادثه حضور دارند که خوشبختانه نیروهای سپیدان جز تیم‌های زبده کوهستانی هستند که حضور می‌یابند.اما متاسفانه باتوجه به شرایط نامناسب جوی وبارندگی تاکنون موفق به شناسایی محل سقوط هواپیما نشده اند.

مسئول امداد ونجات هلال احمر سپیدان گفت: به دلیل بارش شدید برف و وقوع بوران، امکان حضور در ارتفاعات وجود ندارد و باید منتظر بمانیم؛ در صورتی که فردا هوا مساعد شد با کمک بالگرد امدادی عملیات جست و جو را ادامه می‌دهیم.

خورشیدی افزود: با وجود بهره گیری ازتمامی امکانات ،اما همچنان به دلیل شرایط نامساعد جوی نتوانسته ایم مکان دقیق حادثه را مشخص کنیم. البته عملیات جست و جو با این وجود متوقف نشده است و انتظار داریم در مدتی کوتاه بتوانیم لاشه را پیدا کنیم.

براساس این گزارش یک فروند هواپیمای 200 - 72 ای. تی. آر متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان که صبح امروز (یکشنبه) از تهران عازم یاسوج بود در 120 کیلومتری سمیرم با 66 سرنشین و کادر پروازی سقوط کرد. متعاقب آن نیروهای امداد رسان به منطقه یاد شده اعزام شدند.

منبع:  مارگون

برچسب ها: سپیدان ، فارس ، هلال احمر
نظرات بینندگان