کد خبر: ۱۱۹۵۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
بعد از انتصاب همسر یک عضو شورای شهر در استانداری صورت خواهد گرفت:

احتمال انتصاب داماد یکی از مسئولان استانداری فارس در شهرداری شیراز

یک منبع آگاه در استانداری فارس در گفتگو با شیرازه از احتمال انتصاب قریب الوقوع داماد یکی از مسئولان ارشد استانداری فارس در شهرداری شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه، انتشار برخی اخبار درباره انتصابات اخیر صورت گرفته در حوزه شهرداری شیراز و استانداری فارس در شیرازه طی روزهای اخیر بازتاب‌های فراوان و مختلفی داشته است.

در همین ارتباط، انتصاب همسر یکی از اعضای شورای شهر شیراز به سمت مشاور استاندار فارس بازتاب‌های منفی فراوانی را در جریان اصلاحات به همراه داشته و بسیاری از چهره‌های جوان اصلاح‌طلب معتقدند نگاه مسئولان شهرداری و استانداری، نه به توانمندی‌ها و شایستگی‌های جوانان این جریان بلکه به ارتباطات فامیلی و وابستگی‌های سیاسی دوخته شده تا جایی که حتی برخی انتصابات، رنگ و بوی معامله به خود گرفته است.

شیرازه نیز پیش از این انتصاب، در خبری از تعاملات سیاسی میان مسئولان استانداری فارس و شهرداری شیراز خبر داده بود که در همین راستا، سولماز دهقانی عضو شورای شهر شیراز در گفتگو با یکی از رسانه‌ها، ضمن تایید تلویحی خبر شیرازه گفت: همسرم توسط شهردار شیراز دعوت به همکاری و توسط استاندار فارس به سمت مشاور جوان منصوب شده است.

در همین راستا، یک منبع آگاه در استانداری فارس در گفتگو با شیرازه از احتمال انتصاب قریب الوقوع داماد یکی از مسئولان ارشد استانداری فارس خبر داد و اضافه کرد: چند وقتی است که در برخی جلسات برگزار شده در استانداری، این فرد به عنوان نماینده غیررسمی از طرف شهرداری در کنار نماینده رسمی این ارگان حضور میابد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
0
شک نکن این احتمال به یقین تبدیل خواهد شد چرا که این روند در دربین مسئولین به یک عرف و حق تبدیل گردیده است