کد خبر: ۱۱۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۶

برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی 18 اسفندماه در شیراز

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی شیرازی‌ها در مسیر ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس شیراز و برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه با حضور حیدر علی کامیاب کلانتری مدیر کل ورزش و جوانان فارس ، سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزشهای همگانی استان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی و اصحاب رسانه کنفرانس خبری پیرامون برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی که که قرار است در روز جمعه 18 اسفند ماه در شیراز انجام شود در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس در این جلسه ضمن تشریح فعالیتهای اداراه کل ورزش و جوانان در بخش های ورزشی و زیر ساختی با بیان این مطلب گفت: در راستای توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در بین اقشار مختلف جامعه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز ۱۸ اسفند ماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسیرهای منتهی به ورزشگاه بزرگ پارس شیراز و تجمع پایانی در این ورزشگاه برگزار میگردد.
سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزشهای همگانی استان هم در این جلسه به بیان جزدیات برگزاری این همایش پرداخت و گفت: هماهنگی های اولیه به منظور برگزاری باشکوه این همایش با مبادی زیربط انجام گرفته است و انشالله این برنامه در روز اعلام شده برگزار خواهد شد.
در پایان این نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان فارس و همچنین رئیس هیات ورزشهای همگانی استان به سوالات خبرنگاران در بخش های مختلف پاسخ دادند.

نظرات بینندگان