کد خبر: ۱۱۹۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۶

شهرداری داراب نظاره گر آجر شدن نان کسبه بازار!

کسبه خیابان برق و میدان فردوسی شهرستان داراب با وجود اینکه تاکنون درخواست های مکرری مبنی بر جمع آوری سد معبر در این شهر داشته اند اما تاکنون شهرداری از انجام این کار امتناع کرده است.
به گزارش شیرازه، هرچند برابر قانون شهرداری ها مقابله با هرگونه سدمعبر در شهرها برعهده شهرداری ها گذاشته شده است، اما به رغم وجود این ماده قانونی هنوز متولیان امر یا  توانایی برای مقابله با وانت بارهایی که به قصد فروش محصولات خود از میوه گرفته تا کفش و کیف و لباس ندارد و یا قدرت زد و بندهای این شیوه دستفروشی آنقدر قوی است که شهرداری ها توان مقابله ندارند و از کنار آن با بی تفاوتی می گذرند.

هفته‌ی گذشته عده ای از کسبه خیابان برق و میدان فردوسی داراب در تماس با خبرنگار شیرازه، از حضور وانت بارهایی که کاسبی آن‌ها را مختل کرده اند گلایه داشتند و از ما جهت انتشار این خبر و رساندن این مشکل به گوش مسئولان امر درخواست کمک کردند.

یکی از این کسبه در گفتگو با خبرنگار شیرازه گفت: وانت بارها در مقابل بازار داراب اقدام به فروش اجناس می‌کنند که معمولا برخی از آنها نیز دزدی است و ما مثل آن را در مغازه خودمان داریم.

وی ادامه داد: این روزها به دلیل حضور این وانت بارها؛ ما حتی قادر به  در آوردن هزینه اجاره و پول آب و برق مغازمان هم نیستیم.

سد معبری که در مقابل چشم مسئولان داراب ؛ نان بازاریان را آجر کردند

یکی دیگر از کسبه با اشاره به پیگیری های  صورت گرفته افزود: ما از طریق دادگاه نامه ای نوشتیم اما متاسفانه نتوانستیم شهردار را ملاقات کنیم و  نامه را از طریقی دیگر به دست شهردار رساندیم و آن را امضا کردند، و با وجود اینکه قول دادند با ما همکاری کنند اما پس از گذشت چند روز خبری از آنها نشد.

وی ادامه داد: نامه را برای بار دوم به آنها دادیم، اینبار گفتند باید به آقای نظری مسئول سد معبر تحویل دهید اما زمانی که با ایشون تماس گرفتیم گفتند همچین نامه ای به دست من نرسیده و با دیدن کپی نامه،  باز وعده دادند که رسیدگی می‌کنند اما متاسفانه تا امروز خبری نشد و بارها تماس و خواهش کردیم اما اثری نداشت.

سد معبری که در مقابل چشم مسئولان داراب ؛ نان بازاریان را آجر کردند

یکی دیگر از این کسبه ها در گفتکو با خبرنگار شیرازه می گوید: متاسفانه عوامل شهرداری به ما گفتند پیگیری نکنید؛ با اینکه وانت بارها مقابل شهرداری است و سد معبر و شهرداری هر روز آنها را می‌بینند اما هنوز قادر به جمع کردند آن ها نشدند.

خبرنگار شیرازه طی تماسی با سلامی نژاد شهردار داراب در خواست مصاحبه ای جهت روشن شدن این موضوع را داد که متاسفانه وی پاسخی نداد و به وقت دیگری موکول کرد؛ سایت خبری شیرازه همچنان در انتظار پاسخی از سوی شهردار است تا ضمن روشن شدن این مسئله مشکلات بازاریان داراب بر طرف شود.
انتهای پیام/

*شما میتوانید مشکلات محله، روستا و یا شهرستان خود را با شماره 09170629396برای شیرازه ارسال کنید تا در انتشار و پیگیری آن به شما کمک کنیم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
0
شیرازه محترم خیابان برق داراب هم مانند بلوار خلیج فارس شیراز