کد خبر: ۱۱۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۶

آخوندی مغرور است!/استیضاح را امضا کردم، اصلاح‌طلبان ناراحت شدند/اگر فشارها نبود، بیشتر انتقاد می کردم

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل هواپیمایی آسمان به دلیل سهل‌انگاری در این حادثه باید برکنار شود.

آخوندی مغرور است!/استیضاح را امضا کردم، اصلاح‌طلبان ناراحت شدندبه گزارش شیرازه، مسعود رضایی نماینده شیراز با بیان اینکه پیش از تعلق به جناح سیاسی خاص، ابتدا خود را نماینده مردم می‌داند، با انتقاد از روحیه مغرورانه وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: آخوندی انسان مغروری است و اهمیتی به کسی نمی‌دهد و باوجود اتفاقات ریزودرشت در سانحه هوایی، آتش گرفتن قطار و اتوبوس‌هایی که بارها دچار تصادف می‌شوند، هیچ‌گاه وی را شریک آلام مردم ندیده‌ایم.

وی افزود: بنده استیضاح آخوندی را امضاء کردم گرچه دوستان اصلاح‌طلب بنده از این مسئله ناراحت شدند اما به‌صراحت می‌گویم که بنده نماینده مردم هستم و هیچ‌گونه تعارفی با کسی که درد مردم را ندارد، نخواهم داشت و البته این را هم بگویم که این کار به‌منزله اعتقاد نداشتن به کار تشکیلاتی و حزبی نیست، چراکه معتقدم کار تشکیلاتی منسجم، بسیاری از مشکلات مملکت را حل خواهد کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اعضای کمیسیون عمران مجلس نیز خاطرنشان کرد: از اعضای کمیسیون عمران گله‌مندیم که چرا در برابر این‌همه بی‌مبالاتی در وزارت خانه راه و شهرسازی موضعی قاطع ندارند که حتی خدای‌نکرده گاهی بوی سازش نیز از این کمیسیون به مشام می‌رسد، آن‌هم با وزیری که با تبختر و غرور با انسان برخورد می‌کند.

رضایی همچنین گفت: بنده یک ماه پیش بحث شرکت آسمان و فرسودگی ناوگان آن را با وزیر رفاه مطرح کردم و بر اساس صحبت‌هایی که با کارمندان این شرکت داشتم پی به نارضایتی‌های موجود بردم که مدیرعامل این شرکت به‌جای حل مشکلات، شکایتم را از رئیس مجلس کرده و از پی گیری بنده در این خصوص ناراحت شده بود.

وی افزود: مدیرعامل شرکت آسمان بداخلاقی کرد و بنده نیز به وی گفتم که مسئله من شخصی نیست، من نماینده مردم هستم و از طرف آنان صحبت می‌کنم و به شما می‌گویم که وضعیت شرکت مناسب نیست و ناوگان فرسوده است که متأسفانه گوش نکردند.

رضایی ادامه داد: بنده معتقدم که مدیرعامل آسمان باید به دلیل همدردی با مردم استعفا دهد و یا برکنار شود، چراکه در تمام دنیا این یک عرف است.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در پایان نیز بابیان اینکه 4 سال دوره نمایندگی تمام خواهد شد و تنها خدمت به مردم ماندگار خواهد بود، تصریح کرد: بنده 4 سال نماینده مجلس هستم اما بقیه عمر همان رضایی سابقم و اگر برخی فشارها نبود، هرروز انتقادهای بیشتری از مشکلات موجود داشتم.

وی افزود: بنده در چنین شرایطی آبادانی نمی‌بینم که بخواهم همیشه تعریف و تمجید کنم، بنابراین از آن دسته نمایندگانی هستم که انتقادهای بسیاری به برخی از مشکلات مملکت داشته و معتقدم که یک نماینده باید به نفع مردم کارکرده و تنها به دنبال تثبیت موقعیت خود نباشد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان