کد خبر: ۱۱۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
سردار گودرزی خبرداد؛

دستگيري كيف قاپ حرفه ای با 300 فقره سرقت در شيراز

فرمانده انتظامي استان گفت: فرد سارقي كه به تنهایی و با استفاده از يك دستگاه موتورسيكلت بيش از 300 فقره كيف قاپي در شيراز انجام داده بود، توسط پليس فارس شناسايي و دستگير شد.

به گزارش شیرازه، سردار احمد علي گودرزي فرمانده انتظامي استان، در تشریح این خبر گفت: كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي، مخفيگاه يك فرد سارق و كيف قاپ را شناسايي کرده و با هماهنگي مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند.

وي ادامه داد: با تلاش مأموران فرد مورد نظر در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و جهت ادامه تحقيقات به مقر انتظامي انتقال داده شد.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه فرد كيف قاپ در بازجويي هاي انجام گرفته به 300 فقره كيف قاپي در شهر شيراز اقرار كرد، افزود: در بازرسي از مخفيگاه اين فرد حدود 300 كيف سرقتي به همراه بيش از 500 فقره مدارك هويتي افراد مالباخته كشف شد.

سردار گودرزي با بيان اينكه اين فرد داراي سابقه كيفري مي باشد، افزود: سارق به تنهایی و با پوشش كلاه كاسكت هاي مختلف و همچنين پوشاندن پلاك موتورسيكلت خود اقدام به كيف قاپي از شهروندان در مناطق مختلف شيراز مي كرد.

وي با بيان اينكه در اين راستا 4 نفر از خريداران اموال مسروقه نيز شناسايي و دستگير شدند، به شهروندان هشدار داد با توجه به نزديك شدن به ايام پايان سال و شلوغي سطح شهر، در هنگام خريد و حضور در بازار مراقب وسايل خود باشند و در صورت مشاهده موارد مشكوك، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

نظرات بینندگان