کد خبر: ۱۱۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
امام جمعه موقت شیراز:

اقتدار امروز کشور مدیون شهدا است/ دشمنان تلاش دارند بعد فرهنگی انقلاب اسلامی را کمرنگ کنند

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود، گفت: دشمنان تلاش دارند بعد فرهنگی این انقلاب را کمرنگ کنند.
اقتدار امروز کشور مدیون شهدا است/ دشمنان تلاش دارند بعد فرهنگی انقلاب اسلامی را کمرنگ کنندبه گزارش شیرازه، نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس ظهر پنج شنبه (3 اسفند) در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) برگزار شد.

امام جمعه موقت شیراز در اوج اقتدار بودن جمهوری اسلامی ایران، با تمام قدرت سخن گفتن رهبر انقلاب مقابل تمام سرکشان، امنیت، عزت و استقلال موجود در کشورمان را به برکت خون شهدا دانست و گفت: دشمنان ما از احمق ها آفریده شده اند اما باید حواسمان به عوامل نفوذی و بدخواهان باشد چرا که دشمنان تلاش دارند در داخل و بیرون، جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدابوفاضل رضوی اردکانی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود، اظهار داشت: دشمنان تلاش دارند بعد فرهنگی این انقلاب را کمرنگ کنند.

وی افزود: بدخواهان سعی دارند افکار مسموم خود را در داخل کشور منتشر کنند؛ اگر تاکنون نتوانسته اند کاری کنند برای این بوده که چهار پایه اصلی در انقلاب مستحکم هستند.

امام جمعه موقت شیراز با اظهار اینکه کسانی که در راه خدا جهاد کردند جانشان را ثمن قرار دادند تا خریدار بهشت جاویدان شوند، گفت: خداوند مشتری هر کسی نیست؛ شهدا کسانی بودند که پشت پا به مادیات و دنیا زدند.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی بیان کرد: 40 سال است فراز و نشیب های زیادی در انقلاب مان دیده ایم؛ دشمن نمی خواست پیروز شویم.

وی ولایت و رهبری، مکتب اسلام، ملت و وحدت را چهار عنصر و پایه ماندگاری و استحکام انقلاب اسلامی مان دانست و خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب تاکنون در شرایط مختلف به نحو شایسته و با هدایت دلسوزانه مردم را آگاه کردند و کشتی این انقلاب را از تلاطم ها به آرامش عبور دادند.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: هر کجا رهبری و مکتب اسلام را می خواستند تضعیف کنند بدانید پای دشمن در میان است چرا که تضعیف این دو رکن انقلاب اسلامی جزو اهداف دشمنان است.

حجت الاسلام رضوی اردکانی با اشاره به اینکه در حوادث بزرگ، 9 دی و راهپیمایی 22 بهمن همواره حضور پرشور مردم در صحنه طومار دشمنان و فتنه گران را در هم پیچید، بیان کرد: دشمنان وحدت ملت را با قوم و قبیله گرایی نشانه گرفته اند و در تلاش هستند که تفرقه در جامعه بیندازند.

وی اظهار داشت: تهدیدات نظامی گزینه دیگر دشمنان برای نابود کردن انقلاب اسلامی ایران بود؛ اگر مخالفان انقلاب مطمئن بودند که ممکن است با تهدیدات نظامی به اهداف خود می رسند قطعا دریغ نمی کردند.

امام جمعه موقت شیراز تحریم اقتصادی را ابزاری برای دشمن جهت مایوس کردن مردم عنوان کرد و گفت: دخالت دادن عناصر ضدانقلاب در بدنه حکومت طرح مایوس کردن ملت است؛ حقوق نجومی بگیران از آنها هستند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی تصریح کرد: دشمن می خواهد با ملتی که حججی ها در دل خود دارد مقابله کند برای همین تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

وی در انتها گفت: نمونه اخیر آن ایجاد داعش و تلاش برای نابودی اسلام بود؛ تلاش کردند دست ایران را از کشورهای اسلامی قطع کنند اما باز هم موفق نشدند چرا که این ملت با شهدایشان پیمان بسته اند که راهشان را ادامه دهند.

نظرات بینندگان