کد خبر: ۱۱۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
فرمانده سپاه فجر استان فارس:

شهادت بخشی از فرهنگ جمهوری اسلامی و یک جریان توقف ناپذیر است

فرمانده سپاه فجر استان فارس شهادت را بخشی از فرهنگ جمهوری اسلامی و یک جریان توقف ناپذیر عنوان کرد و گفت: راه سعادت از مسیر جهاد و شهادت عبور می‌كند.
به گزارش شیرازه، فرمانده سپاه فجر استان فارس ظهر پنج شنبه (3 اسفند) در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس با اظهار اینکه حضرت زهرا(س) الگویی برای تمامی جهانیان در همه عرصه ها و اسوه شهادت، تقوا و ساده زیستی است، گفت: ایشان الگوی بارزی برای همه ولایتمداران هستند.

سردار سید هاشم غیاثی شهدا را علت اصلی عزت و استقلال انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: دشمنان همواره برای کمرنگ کردن فرهنگ مجاهدت و شهادت تلاش می کنند چرا که از ریخته شدن خون های پاک در مسیر تعالی اسلام و انقلاب اسلامی واهمه دارند.

وی شهادت را بخشی از فرهنگ جمهوری اسلامی و یک جریان توقف ناپذیر عنوان کرد و با تاکید بر اینکه راه سعادت از مسیر جهاد و شهادت عبور می‌كند، تصریح کرد: مردم با حضور همیشگی خود در تمامی صحنه ها، پیام خود مبنی بر عهد و پیمانشان با شهدا و ادامه راهشان را به جهانیان رسانده اند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس بیان کرد: هدف دشمنان جلوگیری از گسترش اسلام ناب در منطقه است؛ امروز گروه‌های تکفیری و تروریستی که زاییده آمریکا و سایر هم‌پیمانان اوست، در مقابل جانفشانی كه ناشی از فرهنگ مقاومت مدافعان حرم است، نتوانسته‌اند به اهداف شومشان برسند.

سردار غیاثی وجه مشترک همه گروهک های تروریستی در منطقه  را دشمنی با اهل بیت (ع) عنوان کرد و وجود آرامش در منطقه را به حاصل رشادت‌های شهدای مدافع حرم دانست و گفت: مفتخریم که امروز هیچ سرزمینی در اختیار داعش نیست، هرچند برخی از گروه‌های تروریستی هنوز در منطقه حضور دارند ولی این به آن معنا نیست که یك جمعیت بزرگی تحت عنوان داعش در منطقه وجود داشته باشند.

وی در انتها با تاکید بر اینکه امروز ایران لنگرگاه منطقه و برقرار کننده تعادل جهان اسلام در برابر استكبار است، تصریح کرد: شرط توفیقات ما فقط و فقط تبعیت محض از رهبری است.

نظرات بینندگان