کد خبر: ۱۱۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
آیت‌الله ایمانی:

اقتصاد مقاومتی و رسیدگی به محرومان در بررسی بودجه لحاظ شود

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: مسئولان به اقتصاد مقاومتی در بررسی بودجه توجه داشته باشند و از اصول وپایه‌های اقتصاد مقاومتی غفلت نکنند.
به گزارش شیرازه، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه این روزها بحث بودجه در مجلس و دولت مطرح است، اظهار داشت: مسئولان به اقتصاد مقاومتی در بررسی بودجه توجه داشته باشند و از اصول وپایه‌های اقتصاد مقاومتی غفلت نکنند. 

وی گفت: موضوع دیگری که باید در بودجه مورد توجه باشد، رسیدگی به محرومان است چراکه برخی از آنها نه عضو کمیته امداد هستند و نه بهزیستی اما واقعا محروم هستند و باید به آنها رسیدگی کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: مسئولان با اشتغال‌زایی حتی شغل‌های سبک فضای آرام و راحتی را برای اینان فراهم کنند و امید است که از اعتبارات امسال بهترین بهره و بیشترین استفاده در جهت گشایش امور  برده شود. 

امام جمعه شیراز با اشاره به حوادثی که در شب شهادت حضرت زهرا(س) در خیابان پاسداران تهران رخ داد، بیان کرد: عده‌ای در منظر مردم با سلاح سرد به جان افراد بیگناه افتادند و عده‌ای را کشتند، عده‌ای را زخمی و اموالی را غارت کردند. این حوادث ظاهرش به نام دراویش است اما سکه‌ای است که 2 روی دارد. 

ایمانی با بیان اینکه یک روی سکه منافقین و روی دیگر آن سیاست‌های کشورهای خارجی است که نمی‌خواهند کشوری که ایجادکننده امنیت است، مرکز امن باشد عنوان کرد: دشمن می‌خواهد آرامش منطقه را بر هم زند، به همین دلیل هر روز یک بهانه و بلوای جدید راه می‌اندازد تا این امنیت و آرامش را از میان بردارد. 

وی با تشکر از نیروی انتظامی که این غائله را سریع خاتمه داد، گفت: باید با کسانی که این کار را انجام دادند، برخورد شود و به مجازات خود برسند اما نکته دوم این حادثه این است که باید عمق قضیه برای مردم تشریح شود، باید نقش آمریکا و منافقین را بازگو کرد. 

امام جمعه شیراز با بیان اینکه شهدای این حادثه شهدای امنیت شهری هستند، افزود: باید از این شهدا تجلیل شود و مسئولان توجه داشته باشند که با دقت مسائل پیرامون این موضوع را مورد توجه و عنایت قرار دهند. 

نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان با بیان ارتباط بین مردم و حکومت عنوان کرد: مردم باید پشتوانه حکومت باشند و گردانندگان امور هم مردم را حفظ کنند و به زندگی آنها برسند و مشکلاتشان را حل کنند. 

ایمانی با بیان اینکه منافقان و دیگر عناصر به دنبال از بین بردن رابطه و پیوند مردم و حکومت هستند، تصریح کرد: می‌خواهند کاری کنند که مردم از حکومت جدا شوند و این موضوع در سیاست‌های نفوذی آمریکا نیز نهفته است. 

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های اهل جهنم این است که هر کاری دیگران انجام دادند، پیروی کردند، گفت: این موضوع خطری است که جامعه را تهدید می‌کند و از گذشته تاکنون نیز بوده است. دشمن نیز از این حربه برای قطع ارتباط اعضای جامعه با یکدیگر استفاده می‌کند و اگر هوشیار نباشیم نظام جامعه  بهم می‌ریزد.


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان