کد خبر: ۱۱۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
هفته 25 لیگ یک؛

نارنجی پوشان شیرازی بدنبال اعاده حیثیت

از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور برق جدید شیراز در دیداری خانگی میزبان ماشین سازی تبریز خواهد بود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور برق جدید شیراز در دیداری خانگی و در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب میزبان ماشین سازی تبریز خواهد بود.

بنابر این گزارش، تیم فوتبال برق جدید در هفته بیست و چهارم در حالی که خارج از خانه به مصاف تیم انتهای جدولی صبای قم رفته بود مقابل این تیم به تساوی یک بر یک دست یافت، تیم ماشین سازی نیز در دربی تبریز مقابل حریف همشهری خود شهرداری تبریز نتیجه را واگذار کرد.

 برقی ها که در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشتند و بازیکنان جوان و مستعدی را در ترکیب خود می دیدند در نیم فصل دوم با از دست دادن ستاره های جوان خود بشدت تضعیف شده اند و نتایج ضعیفی که بدست آورده اند موجب شده این تیم تا رده یازدهم جدول تنزل پیدا کند، تیمی که جزو مدعیان صعود بود حال باید برای کسب جایگاهی مناسب تلاش کند، ماشین سازان نیز گویا قصد تغییر کردن ندارند و به ادامه روند پر فراز و نشیب خود راضی هستند، با توجه به این وضعیت به نظر می رسد نماینده تبریز فصل را در همان رده های انتهایی جدول به پایان ببرد.

 نارنجی پوشان شیرازی از بیست و چهار بازی گذشته هشت پیروزی، نه تساوی و هفت شکست را بدست آورده اند و با 33 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم گل گهر در مکان یازدهم جدول حضور دارند، سبز قباهای تبریزی نیز شش پیروزی، نه تساوی و نه شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با 27 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم همشهری خود شهرداری تبریز در رده چهاردهم جدول جای دارند.


نظرات بینندگان