کد خبر: ۱۱۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال؛

کسب سهمیه باشگاه های آسیا توسط نماینده کازرون

از هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال آقایان تیم شهرداری کازرون با پیروزی برابر مس کرمان و قطعی شدن مقام دومی خود، سهمیه ورود به جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرده است.
به گزارش شیرازه در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال آقایان تیم شهرداری کازرون به مصاف صنعت مس کرمان رفت. این دیدار به میزبانی تیم شهرداری کازرون و به داوری مهدی توکلی و سعید ولدخانیان برگزار شد.

تیم شهرداری کازرون که برای قهرمانی نیاز به کسب امتیاز در 3 دیدار باقی‌مانده داشت در این دیدار با انگیزه برد پا میدان گذاشت و از آنجا که از امتیاز میزبانی برخورددار بود موفق شد با نتیجه 26 بر 24 از سد حریف خود بگذرد.

تیم شهرداری کازرون با این برد 21 امتیازی شد و با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم صدرنشین در رده دوم جدول قرار گرفت. تیم نفت و گاز گچساران با 22 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد.

از آنجا که اختلاف امتیاز شهرداری کازرون با تیم سوم جدول یعنی فولاد مبارکه سپاهان به 5 امتیاز رسید در واقع نایب قهرمانی این تیم در این فصل قطعی است و 2 هفته مانده به اتمام مسابقات سهمیه ورود به جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرده است.

دو دیدار پایانی تیم شهرداری کازرون از حساسیت زیادی برخوردار است زیرا دو هفته آینده به ترتیب باید به مصاف تیم «فولاد مبارکه سپاهان» و «نفت و گاز گچساران» که تیم‌های سوم و نخست جدول هستند برود.


برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، هندبال
نظرات بینندگان