کد خبر: ۱۱۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶

چه کسانی امروز سود سهام عدالت دریافت می‌کنند؟

حدود 4میلیون و 500 هزار نفر از کارگران فصلی و ساختمانی، مبلغی بالغ بر 240 میلیارد تومان سود سهام عدالت از سوی سازمان خصوصی سازی و از طریق بانک‌های عامل کشور امروز به حساب آنان واریز ‌شود.
به گزارش شیرازه، امروز در مرحله تکمیلی واریز سود سهام عدالت، کارگران فصلی و ساختمانی که جزو مشمولان سهام عدالت هستند، سود سهام عدالت خود را دریافت می‌کنند.

بر این اساس مانده سود یکی دیگر از سه گروه باقیمانده مشمولان سهام عدالت امروز در حالی از طریق شعب بانک‌های عامل و موسسات مالی که مشمولین مزبور شبا بانکی خود را از طریق آن به این سازمان اعلام کرده‌اند پرداخت خواهد شد که تنها تسویه بقیه سود سهام عدالت دو گروه دیگر از مشمولان باقی مانده است.

بر این اساس تعداد مشمولانی که در این مرحله به عنوان واریز مرحله تکمیلی، از سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 1395 برخوردار شده‌اند حدود 4میلیون و 500 هزار نفر از کارگران فصلی و ساختمانی هستند که مبلغی بالغ بر 240 میلیارد تومان سود سهام عدالت از سوی سازمان خصوصی سازی و از طریق بانک‌های عامل کشور امروز به حساب آنان واریز ‌شود.

گفتنی است آن دسته از مشمولانی که پس از تسویه حساب سود سهام عدالت گروه‌های مربوط به خود اقدام به ثبت شماره شبای حسابی بانکی در سامانه سهام عدالت کرده‌اند و نیز آن دسته از مشمولانی که از این به بعد اقدام به ورود شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت می‌کنند، پس از تائید شماره شبای آنها و نیز پس از تسویه کامل سود سهام عدالت با کلیه گروهها، سود سهام خود را دریافت خواهند کرد.
منبع: تسنیم


نظرات بینندگان