کد خبر: ۱۱۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
فرماده انتظامی استان فارس خواستار شد؛

همکاری پلیس با شهرداری شیراز افزایش یابد

فرمانده انتظامي استان در ديدار با شهردار شيراز خواستار افزايش تعامل و همكاري گسترده پليس و شهرداري در حوزه هاي مختلف شد.
به گزارش شیرازه، شهردار شيراز و جمعي از معاونان با حضور در دفتر فرمانده انتظامي استان فارس، با وي ديدار و گفت و گو كردند.

در اين ديدار، فرمانده انتظامي استان فارس جهت انتظام بخشي و عمق دادن به آموزش هاي همگاني در سطح جامعه اعلام آمادگي كرد و افزود: اين اقدام با همكاري و تعامل شهرداري و پليس محقق خواهد شد.

سردار گودرزی با اشاره به اجراي طرح مكنا و خوشايند سازي محيط كلانتري ها و پاسگاه هاي انتظامي در بيش از 200 مركز انتظامي استان، افزود: شهرداري ها، فرمانداري ها، شوراهاي شهر و دهداري ها كمك هاي شاياني براي انجام خوشايند سازي در محيط كلانتري ها و پاسگاه هاي انتظامي استان داشتند كه جاي تقدير و تشكر دارد.

فرمانده انتظامي استان فارس با تقدير از خيران امنيت ساز در راستاي اجراي طرح مكنا در مراكز انتظامي استان، افزود: در بحث حقوق شهروندي توجه ويژه اي به مراكز انتظامي و از جمله تحت نظرگاه ها شده است.

سردار گودرزي در بخش ديگري از سخنان خود به حجم زياد مسافران نوروزي در فارس اشاره كرد و افزود: با همكاري شهرداري مركز ماده 16 جهت نگهداري معتادان متجاهر ايجاد شده است و در اين خصوص اقدامات لازم در راستاي جمع آوري اين افراد انجام خواهد شد.

وي گفت: تعامل نيروي انتظامي و شهرداري باعث پيشرفت اقدامات در انتظام بخشي شهر شده و منفعت آن نصيب مردم خواهد شد.

در ادامه، شهردار شيراز طي سخناني گفت: ما باورمندانه با نيروي انتظامي استان فارس همكاري داشته و متفاوت تر از گذشته در خدمت آنها خواهيم بود.

مهندس "حيدر اسكندر پور" با بيان اينكه انتظام بخشي به امور را در تعطيلات نوروزي به صورت ويژه پيگيري خواهيم كرد، افزود: بايد احساس آرامش را در سطح شهر ايجاد كنيم .

وي با اشاره به اينكه در حوزه اجتماعي تابع نقطه نظرات مردم هستيم، گفت: با هم پوشاني و هم افزايي مي توانيم خدمات خوبي را به مردم ارائه دهيم.

شهردار شيراز گفت: برنامه هاي نشاط بخش را با ديدگاه هاي انتظامي و همكاري ناجا پيگيري خواهيم كرد.

در اين جلسه پيرامون افزايش تعامل و همكاري نقطه نظرات لازم ارائه و در اين خصوص بحث و تبادل نظر شد.
نظرات بینندگان