کد خبر: ۱۱۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
هفته 25 لیگ یک؛

تساوی فجرشهید سپاسی در سیرجان و فرصتی که از دست رفت

از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور تیم فجرشهید سپاسی در دیداری خارج از خانه در زمین گل گهر سیرجان به تساوی یک بر یک دست یافت.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور تیم فجرشهید سپاسی در دیداری خارج از خانه در زمین گل گهر سیرجان به تساوی یک بر یک دست یافت. توقف فجرسپاسی در سیرجان باعث شد تا این تیم نتواند خود را به جمع مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر نزدیک کند و همچنان در رده چهارم باقی ماند.

 فجر سپاسی در نیمه اول موفق شد با نتیجه یک بر صفر و با تک گل شاهین مجیدی به رختکن برود اما در نیمه دوم گل گهر سیرجان با ارائه یک بازی بهتر به گل تساوی دست پیدا کرد و مهرداد آوخ دقیقه 66 بازی را به تساوی کشاند تا فجرسپاسی در خارج از خانه متوقف شود.

 فجر سپاسی این شانس را داشت تا با شکست حریف خود بالاتر از بادران با 45 امتیاز در رده سوم قرار بگیرد اما با این تساوی 43 امتیازی شد تا همچنان با صدر جدول 6 امتیاز فاصله داشته باشد.

 گل گهر سیرجان نیز در ادامه نتایج خود در نیم فصل دوم با این تساوی 34 امتیازی شد تا همچنان در میانه های جدول حضور داشته باشد.

نظرات بینندگان