کد خبر: ۱۱۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
هفته 25 لیگ یک؛

پیروزی نارنجی های شیراز در دقایق پایانی/برق بالاخره برد

از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور تیم برق جدید شیراز بعد از هفته ها ناکامی برابر ماشین سازی تبریز به برتری دست یافت.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور تیم برق جدید شیراز بعد از هفته ها ناکامی برابر ماشین سازی تبریز به برتری یک بر صفر دست یافت.

بنا بر این گزارش، در لیست 18 نفره برقی ها در این دیدار آرش ملک، آرمان شهدادنژاد، پوریا زارع، ایمان کیانی، میلاد احمدی، مسعود رمضانی، سیامک کوهنورد، میثم شاه مکوند، وحید شاکر، مرتضی سنجانکی، فرزان دانا، مجید جلالی، رسول بهاروندی، میلاد تاجی، ابراهیم مرادی، محمدرضا احمدی، حمید نوری و یاسر یدالله ‌نیا قرار داشتند. این دیدار تا دقایق پایانی بدون گل در جریان بود. تیم برق جدید از روی ضربه کاشته توسط رسول بهاروندی به گل رسید تا بعد از 8 هفته ناکامی طعم پیروزی را بچشد. این برد نخستین پیروزی تیم برق جدید فارس در نیم فصل دوم بود.

برقی‌های شیراز که در نیم فصل اول نتایج درخشانی کسب کردند و حتی به رتبه چهارم جدول هم صعود کردند بعد از جدایی داوود مهابادی و چند بازیکن اصلی این تیم ، افت محسوسی را تجربه کردند و حالا رحمان رضایی سکاندار این تیم است . شاگردان رضایی در دو هفته اخیر به مس کرمان باختند و با صبا مساوی کردند و در این هفته اولین برد خود را مقابل ماشین‌سازی و شاگردان عباس آقایی تجربه کردند . 

برق شیراز در حال حاضر با 36 امتیاز در رتبه دهم و ماشین‌سازی با 27 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار گرفته‌اند.


نظرات بینندگان