کد خبر: ۱۱۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۶

طراحی و اجرای جاده صدرا به باجگاه کلید خورد/ بهره برداری از تصفیه خانه صدرا در سال آینده

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: در پی توافق اولیه ای که این شرکت برای ساخت جاده صدرا به باجگاه با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس انجام داده است، روند طراحی و چگونگی احداث این جاده از هفته آینده آغاز می شود.
به گزارش شیرازه، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا در جمع خبرنگاران افزود: همچنین در نشست مشترکی که با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه و معاونان استانداری فارس برگزار شد، کلیت احداث مسیر یاد شده مورد تایید طرفین قرار گرفت.
وی افزود: از هفته آینده، تیم مشاور و نقشه بردار وارد مرحله طراحی و جزییات عملیات اجرایی این مسیر خواهند شد و پیش بینی می شود در بهار سال 97 عملیات اجرایی این طرح آغاز شود.
حاجی پور ادامه داد: همچنین شرکت عمران صدرا، عملیات اجرایی یک تصفیه خانه سه هزار مترمکعبی را در غرب این شهرک آغاز و آن را تجهیز کرده که تا هفته دولت سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود در مورد استقرار دستگاه های دولتی در شهر صدرا اظهار کرد: پیرو مکاتبه ها و پیگیری های شورای شهر صدرا و دستور استاندار فارس، به دنبال کسب مجوز برای ایجاد فرمانداری ویژه شهر صدرا هستیم و امیدواریم به زودی به نتایج مطلوبی در این زمینه دست یابیم.
وی ادامه داد: برای تسهیل در امور ساکنان صدرا نیز، موضوع واگذاری ساختمانی به صورت استیجاری برای راه اندازی شعبه اداره ثبت احوال در این منطقه در هیات مدیره شرکت عمران صدرا تصویب شده و از ابتدای سال آینده شعبه این اداره دولتی در صدرا مستقر می شود و صدور شناسنامه در این شهر صورت خواهد گرفت.
حاجی پور گفت: افزون بر این، مراحل واگذاری زمین به اتاق اصناف صدرا نیز به انجام رسیده و تا پایان سال 96 این نهاد غیر انتقاعی در شهرک صدرا مستقر خواهد شد.
شهر جدید صدرا (شهرک صدرا) که در دهه هفتاد برای اسکان سرریز جمعیت کلانشهر شیراز احداث شد، در فاصله 20 کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد.
ایرنا
نظرات بینندگان