کد خبر: ۱۱۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۶

سایه بی مهری مسئولان بر سر مهرنشینان لپویی همچنان ادامه دارد

مهرنشینان شهرک امام رضا (ع) لپویی چندین سال است همچنان با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند و گویا دولتمردان مجال رسیدگی به این مشکلات را ندارند.

به گزارش شیرازه، مسکن مهر یکی از پروژه های دولت نهم بود که با هدف خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه بنا نهاده شده و قرار بود در فاصله زمانی مشخصی احداث و تحویل صاحبان آنها شود، که برخی ها صاحب خانه شدند ولی این طرح در ادامه با مشکلات و اختلاف سلیقه های زیادی روبرو شد.

پروژه مسکن مهر در دولت نهم و دهم با شوق و ذوق خوبی شروع بکار کرد و همگان امید داشتند با اجرای این طرح قشر ضعیف و کم درآمد جامعه بتوانند از کابوس مستأجری خارج شوند، اما با به کار آمدن دولت جدید این پروژه به دلایلی نامشخص، حرکت پرشتاب و خوب خود را از دست داده و سرعت لاکپشت مانند به خود گرفت.

گفتنی است در شهرک مهر لپویی در حال حاضر  حتی 1 دستگاه اتوبوس خطی به شیراز وجود ندارد بنابراین باید ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرک تقویت شود.

نبود تلفن ثابت یکی از بزرگترین موانع ارتباطی در این شهرک است که از مسئولان خواهشمندیم نسبت به توسعه زیر ساخت های مخابراتی  اقدام کنند.

هیچ گونه فضای مناسبی برای تفریح و ورزش برای کودکان، نوجوانان و خانواده ها وتدارک ندیده اند و این امر موجب شده اهالی این شهرک چند کیلومتر مسافت را طی کنند تا از امکانات داخل شهر استفاده کنند.

وجود سگ های ولگرد در خیابان هایی که مانند بیابان خشک و بی علف است باعث ترس اهالی شده است و سگ های ولگرد همچنان جولان می دهند.

مردم نباید تاوان کم کاری های برخی از مسئولان را بدهند و باید چاره اندیشیده شود تا مسکن مهر هر چه سریعتر در اختیار مردم قرار بگیرد و با توجه به اینکه اکثر کسانی که مسکن مهر ثبت نام کرده اند از قشر کم در آمد جامعه می باشند باید تلاش کرد تا این مجموعه از بلاتکلیفی در آید.

IMG_9722

منبع:  زرقان ما

برچسب ها: زرقان ، مسئولان ، لپویی
نظرات بینندگان