کد خبر: ۱۱۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

قصه پایان ناپذیر سد معبر در اقلید

معضل سد معبر که هر چندوقت یک بار تیتر خبر و مطالبات مردم می شود اما نه تنها تاکنون اقدامی مؤثر در این راستا صورت نگرفته بلکه با رشد قارچ گونه ای به بیشتر نقاط شهر اقلید سرایت کرده است.

به گزارش شیرازه، سد معبر مشکلی جدی در بسیاری از شهرها ازجمله اقلید است که تاکنون به دفعات متعدد تیتر رسانه های مختلف شده است.

معضلی که به عنوان یکی از مهم ترین مطالبات مردم، هرچند وقت یکبار تکرار می شود اما تاکنون اقدامی مؤثر در این زمینه صورت نگرفته است.

شهردار اقلید در مصاحبه ای عنوان کرده بود که سد معبر تنها ماشین های میوه فروشی کنار خیابان و... نیست بلکه تمام پلاکاردها، بنرها، تابلوها و... که بدون هماهنگی در سطح شهر نصب می شود نیز سد معبر است چراکه حتی بسیاری از تابلوهای راهنمایی و رانندگی نیز پشت این تابلوها و بنرها محو شده اند.

رئیس اتاق اصناف نیز از برگزاری جلسه مشترک نهادهای متولی این امر با کسبه در راستای رفع این معضل خبر داده بود.

اما امروز نه تنها شاهد کم شدن سد معبرها در سطح شهر اقلید نیستیم بلکه مشاهده می شود که این مشکل با رشد قارچ گونه ای به قسمت های مختلف شهر اقلید نیز سرایت کرده و در حال پیشرفت است.

شهروندانی که بدون توجه به حق و حقوق همشهریان خود اقدام به تصرف بخش عظیمی از پیاده روها و حتی خیابان مقابل مغازه هایشان را می کنند.

به راستی چاره رفع این معضل چیست و مقصر کیست؟

منبع:  کلید فارس

برچسب ها: اقلید ، فارس ، سد معبر
نظرات بینندگان