کد خبر: ۱۱۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

مسئولین نقاط حادثه خیز محور سروستان-شیراز را دریابند

فرماندار سروستان در جلسه شورای ترافیک این شهرستان خطاب به مسئولین استانی تصریح کرد: مسئولین استانی فکری به حال نقاط حادثه خیز همه محورها از جمله محور سروستان کنند تا امنیت جانی مردم حفظ شود.

به گزارش شیرازه، سید علاالدین کراماتی،فرماندار سروستان در جلسه شورای ترافیک این شهرستان که با حضور محمود میرزایی مدیر حمل و نقل و دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان و سرهنگ همایون پور مدیر عملیات پلیس راه شمال استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان سروستان مشکلات امنیتی سایر شهرستانها را ندارد ولی مشکل ما بیشتر تصادفات جاده ای است که به صورت روزانه و یا هفتگی رخ داده و منجر به فوت و یا جراحت می شود.

وی افزود: به ایام نوروز که نزدیک می شویم نگران وضعیت راههای و سلامت مسافران نوروزی هستیم که در این جاده ترانزیتی‌حرکت می کنند لذا می بایست مسئولین استانی فکری به حال نقاط حادثه خیز همه محورها از جمله سروستان کنند تا امنیت جانی مردم حفظ شود.

کراماتی ادامه داد: عرق و تعصب صنفی کاری را رها کنیم و به رضایت مندی و سلامت مردم بیاندیشیم با ایمن سازی راهها، نگذاریم مردم با تلخ کامی نوروز خود را بگذرانند.   

فرماندار سروستان تاکید کرد: تلاش کنیم در ایام پایانی سال و شروع سفرهای نوروزی رضایتمندی مسافران نوروزی را ارتقا بخشیم.

خاطر نشان می شود در این جلسه ضمن بررسی مشکلات راههای درون شهری  مواردی همچون تامین روشنایی و 1500 متر رفوژ وسط بلوار خلیج فارس واقع در محور سروستان- فسا، ایمن سازی 1500 متر از محور سروستان –فسا انتهای رفوژ تا محل دوربرگردان تقاطع مومن آباد و جابه جایی پایه های برق  واقع در مسیل پل زیر گذر دانشگاه آزاد بررسی شد.

منبع: سروستان ما

انتهای پیام/س

برچسب ها: سروستان ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان