کد خبر: ۱۱۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
جزئیات حادثه دلخراش محور قطرویه به سیرجان؛

مرگ غم انگیز مادر 21 ساله و فرزندش در حادثه محور قطرویه_سیرجان

مدیر اورژانس نی ریز گفت: 3 نفر بر اثر واژگونی خودروی وانت پیکان در محور قطرویه به سیرجان فوت کردند

به گزارش شیرازه،  محمد حسین کچویی مدیر اورژانس نی ریز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در تصادفی که در محور قطرویه -سیرجان روی داد 3 نفر فوت و 5نفر به مرکز درمانی منتقل شدند.

 کچویی در خصوص جزئیات این حادثه افزود: ساعت16:39 چهارشنبه 9 اسفند ماه با اعلام به اورژانس115 شهرستان نی ریز واژگونی وانت در محور قطرویه _ سیرجان بلافاصله آمبولانس از پایگاه های قطرویه و درمانگاه قطرویه و خیر آباد به محل حادثه اعزام شد.

 مدیر اورژانس نی ریز ادامه داد: این حادثه 3 فوتی و 5 مصدوم در پی داشته است که شامل مردی 39 ساله که دچار ضربه ی شدید به دست شده بود بعداز انجام اقدامات اولیه ی لازم به علت بی قراری خواستار شد با وسیله شخصی برود که ابتدا به درمانگاه قطرویه و سپس به بیمارستان شهدای نی ریز مراجعه میکند.

وی خاطر نشان شد: زنی 43 ساله دچار آسیب به سر و دو زانو و دست چپ و مردی30 ساله دچار خراشیدگی و درد سمت چپ سر و زنی 32 ساله دچار درد شانه و دست چپ و  زانوی راست و دختری 13 ساله که دچار ضربه به زانوی راست و آرنج هر دودست شده بودند.

 کچویی افزود: راننده وانت نیز در محل سرپایی درمان شد.

 مدیر اورژانس نی ریز همچنین گفت: مادری 21 ساله و دختری 2 ساله که فوت کردند.

 کچویی بیان داشت:  4 مصدوم توسط آمبولانس های پایگاه و درمانگاه قطرویه به بیمارستان شهدا منتقل شدند.

 وی خاطرنشان شد: 1 مصدوم توسط آمبولانس پایگاه خیر آباد به بیمارستان غرضی  سیرجان منتقل شد که زنی 60 ساله بود که دچار شکستگی پای چپ و دست راست شده بود و بلافاصله در بیمارستان دچار ایست قلبی شده و فوت نمود.

 تکنسین های عملیاتی پایگاه قطرویه  شریعت و علیخانی بوده اند.

منبع:  نبض نی ریز
برچسب ها: نی ریز ، فارس ، تصدف
نظرات بینندگان