کد خبر: ۱۱۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
قطعه دیگری از پازل ضد انقلاب مراسم باغ شاندیز:

شبکه ماهواره ای ضد انقلاب، حامی جریان اصلاحات در استهبان شد/ اصلاحات در استهبان دچار خطای استراتژیک دیگری شد

روز گذشته شبکه ماهواره ای " ایران اینترنشنال "، شبکه ای ضد انقلاب با پخش خبری در خصوص دستگیری محمد مباشری، ماجرای باغ شاندیز و فضای گروه های سیاسی استهبان، باعث شد برای دومین بار صدای برخی افراد مرتبط با جریان اصلاحات استهبان از بلندگوهای ضد انقلاب خارجی نشین پخش شود.

به گزارش شیرازه،  پس از ماجرای باغ شاندیز و صحبت های ضد انقلاب برخی اعضای جلسه مجمع اصلاح طلبان، مراجع قضایی حکم دستگیری سه نفر از حضاری که علیه اسلام، نظام و انقلاب به طور صریح صحبت کرده بودند را صادر کرد که به دنبال آن محمد مباشری که بار ها در گروه های مجازی از بی دینی خود و مخالفت خود با مبانی اسلام و انقلاب صحبت به میان آورده بود و دو نفر دیگر دستگیر شدند.

 روز گذشته، چهارشنبه ۹ اسفندماه ۹۶، شبکه ماهواره ای " ایران اینترنشنال " که توسط دو شخص سعودی در بریتانیا اداره می شود و از اردیبهشت ماه ۹۶ کار خود را علیه انقلاب اسلامی و ایران شروع کرده است؛ با پخش خبر و مصاحبه با فردی ناشناس به عنوان یکی از آگاهان ماجرا، خبر دستگیری محمد مباشری به عنوان فردی فعال مدنی را منتشر کرد.

 هر چند گزارش خبری " ایران اینترنشنال " و حمایت از برخی افراد مرتبط با جریان اصلاحات در استهبان حرکت جدیدی نبود و در گذشته نیز صدای این افراد مرتبط با اصلاح طلبان استهبان از کانال معاند " آمد نیوز " نیز به گوش رسیده بود اما بنظر می رسد با این اقدام تکه دیگری از پازل ضد انقلاب ماجرای باغ شاندیز برای همگان رو شد.

برخی اصلاح طلبان استهبان با نشان دادن دوباره ارتباط نزدیک خود با شبکه های معاند و ضد انقلاب خارج نشین بار دیگر دچار خطای استراتژیک مهلکی شدند که می تواند ضربات سنگینی به این جریان سیاسی در استهبان وارد کند.

 گفتنی است هفته قبل حجت الاسلام والمسلمین خاوری، امام جمعه استهبان در خطبه های نماز جمعه از وجود افراد نفوذی در بین پرچمداران اصلاحات در استهبان خبر داده بود و از سر دلسوزی خطاب به بزرگان و عقلای جریان اصلاحات در استهبان گفته بود که با مدیریت صحیح نگذارید جوانان ندانم کار و بی تجربه که پرچمدار اصلاحات در استهبان شده اند باعث بروز خطاهای بزرگی از طرف این جریان سیاسی شوند.

این پایگاه خبری بزودی مستندات و مدارک جدیدتری از این ماجرا منتشر خواهد کرد.

منبع: سته بان
نظرات بینندگان