کد خبر: ۱۱۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
هفته 26 لیگ یک؛

جدال طلایی پوشان شیراز با شهرداری ماهشهر

از هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم فجرشهید سپاسی شیراز فردا در دیداری خانگی میزبان شهرداری ماهشهر خواهد بود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه از هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم فجرشهید سپاسی شیراز فردا در دیداری خانگی از ساعت 14:30 در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب میزبان شهرداری ماهشهر خواهد بود.


بنا بر این گزارش، طلایی پوشان شیرازی در هفته های اخیر با طی کردن یک روند صعودی هم اکنون حضور خود را در میان 4 تیم بالای جدول تثبیت کرده اند و نیم نگاهی به صعود به رده های بالاتر جدول دارند.فجرسپاسی با 43 امتیاز در رده چهارم جدول و در یک قدمی بادران 44 امتیازی قرار دارد.فجرسپاسی در صورت غلبه بر شهرداری ماهشهر و شکست یا تساوی بادران در بازی همزمان برابر برق جدید می تواند وارد مثلث صعود به لیگ برتر شود.

فجرسپاسی برای سالها نماینده شیرازی ها در لیگ برتر بود و شهرداری ماهشهر نیز اولین تجربه لیگ یکی خود را پشت سر می گذارد بنابراین دو تیم پیش از این تنها یک بار آن هم در بازی رفت فصل جاری رو در روی هم قرار گرفته اند که آن دیدار در پایان با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.
نظرات بینندگان