کد خبر: ۱۱۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

پلمپ مکان های فروش مواد محترقه در شیراز، داراب و فراشبند

فرمانده انتظامي استان فارس از كشف 76 هزار و 312 عدد انواع مواد محترقه طي 24 ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش شیرازه، فرمانده انتظامي استان فارس گفت: پليس استان فارس در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، برخورد با توليد و عرضه كنندگان مواد محترقه را با توجه به نزديك شدن به چهارشنبه آخر سال در دستور كار خود قرار داده است.

احمد علی گودرززی ادامه داد: در همين راستا مأموران پليس امنيت عمومي استان و شهرستان هاي شيراز، داراب و فراشبند طي 24 ساعت گذشته، 76 هزار و 312 عدد انواع مواد محترقه كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه تعدادي از واحدهاي صنفي كه اين مواد محترقه را عرضه مي كردند، شناسايي و پلمپ شدند، افزود: در اين خصوص 5 نفر متهم دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي گرديدند.

سردار گودرزي گفت: جشن و شادي خانوادگي در مراسم چهارشنبه آخر سال در بعضي از مواقع تبديل به آتش بازيهاي خطرناک و استفاده از مواد منفجره شده و با توجه به ماهيت و خواص فيزيکي و شيميايي مواد محترقه و عدم اطلاع مصرف کننده از خطرات آن، خسارت هاي جبران ناپذيري را براي افراد در پي دارد.

وي از تشديد برخورد با حاملان و توزيع كنندگان مواد محترقه در استان خبر داد و افزود: خريد و فروش و همچنين توليد و توزيع هرگونه مواد محترقه و موارد مشابه آن از سوي واحدهاي صنفي ممنوع و پليس با اينگونه موارد برخورد شديد خواهد كرد.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه والدين بايد از به کارگيري مواد محترقه و منفجره غير استاندارد از سوي کودکان و نوجوانان خودداري كنند، گفت: پليس فارس با شماره تلفن 110 آماده دريافت هر گونه اخبار و گزارش هاي شهروندان در اين خصوص مي باشد.


نظرات بینندگان