کد خبر: ۱۱۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

اعزام 150 نفر از شهرستان خنج به اردوی راهیان نور

این کاروان زیارتی قرار است از منطقه عملیاتی والفجر 8 (اروند‌رود)، منطقه عملیاتی کربلای 4 و 5 (شلمچه) و یادمان‌های علقمه، شهدای طلاییه و شهدای هویزه بازدید نمایند.

به گزارش شیرازه؛  150 نفر از شهرستان خنج در قالب 3 دستگاه اتوبوس، راهی سرزمین‌های نور در جنوب کشور شدند.


سرگرد حسن کریمی فرمانده سپاه شهرستان خنج در این رابطه در گفتگو با خنج کهن، اردوی راهیان نور را فرصتی مناسب برای آشناکردن نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: آشنایی با سیره شهدا، حفظ ارزشهای دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی با مناطق عملیاتی دفاع مقدس، از اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است.

وی اظهار داشت: این کاروان زیارتی که متشکل از 150 نفر از خواهران عضو پایگاه‌های بسیج محلات شهرستان می‌باشد، قرار است از منطقه عملیاتی والفجر 8 (اروند‌رود)، منطقه عملیاتی کربلای 4 و 5 (شلمچه) و یادمان‌های علقمه، شهدای طلاییه و شهدای هویزه بازدید نمایند.

فرمانده سپاه خنج در پایان با بیان اینکه اردوی راهیان نور برادران نیز 23 اسفندماه می‌باشد، گفت: از همکاری تمامی ادارات و نهادهای شهرستان و مخصوصا جناب آقای عباسی فرماندار محترم که همکاری ویژه داشته و با دغدغه فراوان، ستاد پشتیبانی و هماهنگی را تشکیل دادند، تشکر ویژه می‌نمایم.

شایان ذکر است، در پایان هر سال و ابتدای سال جدید، میلیون‌ها نفر از سراسر کشور در قالب اردوهای راهیان نور، به مناطق عملیاتی جنوب رفته و ضمن بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا، بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان می‌کنند.


منبع:  خنج کهن
برچسب ها: خنج ، فارس ، راهیان نور
نظرات بینندگان