کد خبر: ۱۱۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

اعتصاب بازیکنان برق جدید فارس

در هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال تیم برق جدید فارس به مصاف تیم بادران تهران می‌رود.

به گزارش شیرازه، در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال ساعت 14:30روز یک‌شنبه 13 اسفندماه دو تیم برق جدید فارس و بادران در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 2 بر صفر به نفع تیم برق جدید فارس پایان یافت.  

تیم برق جدید فارس که هفته گذشته بعد از 8 هفته ناکامی موفق به کسب پیروزی شده، این هفته با مشکل اعتصاب بازیکنان به دلیل عدم پرداخت مطالبات روبه‌رو است و رحمان رضایی سرمربی این تیم نیز گفته است به دلیل اعتصاب بازیکنان در دیدار با بادران تهران از بازیکنان جوانان و امیدهای این تیم استفاده خواهد کرد.

تیم برق جدید فارس تا اینجای کار با 9 برد، 9 تساوی، 7 باخت و کسب 36 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند. این تیم در صورت برد در این دیدار و با احتساب عدم نتیجه‌گیری دیگر رقبا به رده هفتم جدول می‌رسد.

در مقابل تیم مدعی بادران تهران قرار دارد که با 11 برد، 11 تساوی، 3 شکست و کسب 44 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، این تیم برای حفظ جایگاه سوم و جبران امتیازهای از دست رفته نیاز به برد در این دیدار خانگی دارد.

تیم برق جدید فارس در 25 بازی گذشته خود 22 گل زده و در مقابل 20 گل دریافت کرده است. تیم بادران تهران در 25 بازی گذشته 37 گل زده و در مقابل 22 گل دریافت کرده است. تیم بادران تهران با بیشترین گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

در حال حاضر تیم‌های نفت مسجد سلیمان با 50 امتیاز، خونه به خونه بابل با 48 امتیاز و بادران تهران با 44 امتیاز در رده اول تا سوم جدول قرار دارند. تیم‌های ایرانجوان بوشهر با 21 امتیاز، صبای قم با 12 امتیاز و راه‌آهن تهران با 7 امتیاز سه تیم انتهای جدول هستند.

نتایج قبلی تیم برق جدید فارس

تیم برق جدید فارس در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل تیم ملوان بندرانزلی یک بر صفر مغلوب شد. در هفته دوم در دیداری خانگی مقابل راه‌آهن تهران قرار گرفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر بر این تیم غلبه کرد و در هفته سوم مقابل شهرداری ماهشهر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

این تیم در هفته چهارم رقابت‌ها یک بر صفر از سد شهرداری تبریز گذشت. در هفته پنجم نیز با نتیجه یک بر صفر اکسین البرز را پشت سرگذاشت و در هفته ششم مقابل مس کرمان بدون گل به تساوی رسید.

نارنجی‌پوشان شیراز در هفته هفتم با نتیجه 2 بر یک از سد صبای قم گذشتند. در هفته هشتم مقابل ماشین‌سازی تبریز یک بر صفر پیروز شدند و در هفته نهم مقابل تیم مدعی بادران تهران 2 بر صفر پیروز شدند.

تیم برق جدید فارس در هفته دهم مقابل تیم نساجی به تساوی یک بر یک دست یافت. در هفته یازدهم مقابل تیم فجر شهید سپاسی با گلی که به اشتباه به دروازه خود وارد کرد بازی برده را یک بر یک به پایان بردند.

این تیم در هفته دوازدهم مقابل تیم مس رفسنجان 2 بر یک پیروز شد. در هفته سیزدهم مقابل تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد. در هفته چهاردهم نیز مقابل تیم ایرانجوان بوشهر به تساوی یک بر یک رسید و در هفته پانزدهم مقابل آلومینیوم اراک یک بر صفر مغلوب شدند.

برقی‌ها در هفته شانزدهم مقابل گل‌گهر سیرجان 2 بر یک پیروز شدند. در هفته هفدهم مقابل خونه به خونه بابل به تساوی 2 بر 2 رسیدند. در هفته هجدهم مقابل تیم ملوان بندر انزلی به تساوی بدون گل دست یافتند. در هفته نوزدهم مقابل تیم راه‌آهن تهران بدون گل به تساوی رسیدند.

تیم برق جدید فارس در هفته بیستم مقابل تیم شهرداری ماهشهر با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد. در هفته بیست و یکم مقابل شهرداری تبریز 2 بر صفر بازی را واگذار کرد و در هفته بیست و دوم مقابل اکسین البرز یک بر صفر مغلوب شدند.

برقی‌ها در هفته بیست و سوم مقابل تیم مس کرمان یک بر صفر بازی را واگذار کردند. در هفته بیست و چهارم مقابل تیم صبای قم به تساوی یک بر یک دست یافتند و در هفته بیست و پنجم مقابل تیم ماشین‌سازی تبریز یک بر صفر پیروز شدند.


نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان