کد خبر: ۱۱۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شیراز:

اولین ایستگاه سبز آتش‌نشانی کشور در شیراز احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، گفت: نخستین ایستگاه سبز آتش‌نشانی کشور در شیراز و در محدوده‌ی باغ‌های قصردشت احداث می‌شود.
به گزارش شیرازه، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیرا گفت: ایستگاه 20 آتش‌نشانی شیراز در محدوده‌ی بلوار چمران و در جوار باغ‌های قصردشت با هدف رفع کاستی‌های موجود در تامین ایستگاه آتش‌نشانی مراحل طراحی را پشت سر می‌گذارد.

حمید فرخ‌زاده خاطرنشان کرد که این ایستگاه به واسطه‌ی قرار داشتن در محل باغ‌های قصردشت، با طراحی خاص و متناسب با فضای پیرامونی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه 2 ایستگاه جدید در گویم و سعدی مراحل احداث را طی می‌کند، گفت: ایستگاه‌های گویم و سعدی به عنوان ایستگاه‌های مادر احداث شده و هدف آن علاوه بر ارائه خدمات به ساکنان محدود‌ه‌های  مذکور، پوشش مناسبی به مسیرهای اصلی دسترسی خواهد داد.

فرخ‌زاده تاکید کرد که ایستگاه گویم محدوده‌ی جاده‌ای شیراز یاسوج، شیراز سپیدان و آزاد راه شیراز اصفهان را در آینده پوشش می‌دهد.
ایسنا
فرخ‌زاده گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای استقرار مرکز اورژانس در ایستگاه‌های آتش‌نشانی گویم و سعدی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با توجه به ترافیک موجود در برخی مسیرها، تمهیداتی را برای استقرار واحدهای موتوری در مسیرهای پرترافیک اندیشیده و اجرایی شده است.

فرخ‌زاده گفت: هم‌اینک خودروهایی در خیابان معالی‌آباد، مشیرفاطمی، میدان دانشجو، میدان شاهزاده قاسم و میدان شهدا استقرار دارد و علاوه بر آن کشت‌های موتوری نیز در شهر تردد دارد.



نظرات بینندگان