کد خبر: ۱۱۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

مردن عده‌ای در زندان عادی است

زمانی که ما اسیر بودیم گاهی برخی از افراد تحمل نمی‌کردند، مریض یا روانی می‌شدند و برخی نیز در زندان می‌مردند و این عادی است.


به گزارش شیرازه، نوروزی تأکید کرد: بازدید مجدد از اوین ارتباطی به خودکشی آقای سید امامی ندارد و کمیسیون امنیت ملی این موضوع را بررسی کرده است. هدف ما از بازدید اوین کلی است از جمله بررسی مشکلات مسئولین زندان، بررسی فضای فیزیکی زندان و صحبت کردن با زندانیان. 
وی در پاسخ به اینکه آیا چرایی خودکشی در زندان‌ها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: این موضوع مربوط به کمیسیون امنیت ملی است. 
زمانی که ما اسیر بودیم گاهی برخی از افراد تحمل نمی‌کردند، مریض یا روانی می‌شدند و برخی نیز در زندان می‌مردند و این عادی است. به هر جهت کمیسیون امنیت باید این مورد را بررسی کند. سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در خصوص اینکه بازدید کمیسیون قضایی از زندان‌های دیگر ادامه خواهد داشت، اظهارداشت: فردا بازدید از سایر زندان‌هایی که بازداشت شدگان زیادی در ناآرامی‌های اخیر در آنجا نگهداری می‌شدند، مطرح می‌کنیم. آقای کاظمی نیز در این جلسه قرار است گزارشی از بازدیدهایش از زندان‌های استان همدان را مطرح کند. /اعتمادآنلاین
نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان