کد خبر: ۱۱۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
معاون عمرانی استاندار فارس پیش‌بینی کرد:

استقبال از 5 میلیون مسافر نوروزی در شیراز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس پیش‌بینی کرد که نوروز امسال شیراز میزبان بیش از 5 میلیون نفر مسافر خواهد بود.
به گزارش شیرازه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در جلسه‌ی شورای ترافیک استان فارس گفت: هماهنگی های لازم و برنامه ریزی های پیش بینانه با توجه به مشکلات تردد تعطیلات نوروز سال‌های قبل انجام شده است.

عنایت‌الله رحیمی از انتقال غرفه های دستگاهای خدمات رسان به حد فاصل پلیس راه شیراز اصفهان تا پل اکبر آباد، یکطرفه کردن خیابان‌های محدوده حافظیه و سعدیه و اماکن تاریخی، جلوگیری از اسکان در مدارس موجود در نقاط پرتردد شیراز، ساماندهی مبادی ورودی جنوبی و شرقی و غربی شیراز و جلوگیری از فعالیت مشاغل مزاحم و آماده‌باش تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز خودرو، مراکز فنی و امداد خودروها به‌عنوان بخشی از پیش‌بینی‌های انجام شده یاد کرد.

رحیمی کنترل هوشمند ترافیک را راهکاری موثر بر کاهش تلفات و جلوگیری از مشکلات دانست و با بیان اینکه اجرایی شدن کنترل هوشمند در بلوار رحمت شیراز نمونه‌ای موفق از توسل به این راهکار است، گفت: طی 10 ماه گذشته میزان تلفات ناشی از حوادث رانندگی در محور بلوار رحمت به یک نفر کاهش یافته است.

در این جلسه برای هماهنگی پلیس راه و راهور، راه‌ و شهرسازی، شهرداری، مخابرات، هلال‌احمر، اورژانس و سایر اداره‌ها برای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی تصمیماتی اتخاذ شد.

نظرات بینندگان