کد خبر: ۱۱۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

برگزاری رقابت های بین المللی وزنه برداری جام فجر با حضور تیم آمریکا

برنامه سومین دوره رقابت های بین المللی وزنه برداری جام فجر با مشخص شدن ترکیب تیم های شرکت کننده در این رقابت ها اعلام شد.
به گزارش شیرازه سومین دوره رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر (یادواره سردار شهید عزیز الماسی) با حضور 11 تیم روزهای 17 تا 19 اسفند در ورزشگاه امام رضا (ع) شهرک نفت در اهواز برگزار می شود.

در این دوره از رقابت ها، تیم های گرجستان، صربستان، آمریکا، افغانستان، نپال، تاجیکستان، عراق، بنگلادش، یمن، سوریه و ایران حضور خواهند داشت.

پس از دریافت فهرست تیم های شرکت کننده در سومین دوره رقابتهای جام بین المللی فجر، کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری، برنامه زمان بندی این دوره از پیکارها را اعلام کرد که برهمین اساس جلسه فنی مربیان و سرپرستان تیم های حاضر در این مسابقات 16 اسفند ماه خواهد بود.

17 اسفند ماه در نخستین روز رقابت های جام بین المللی فجر، رقابت وزنه برداران دسته 56 و 62 کیلوگرم آغاز و سپس مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات برگزار می شود. در دومین روز از مسابقات نیز مسابقه وزن های 69 و 77 کیلوگرم آغاز می شود و در ادامه نیز رقابت شرکت کنندگان دسته های 85 و 94 کیلوگرم رقابت می کنند.
در آخرین روز از رقابت های بین المللی جام فجر، وزنه برداران دسته های 105 و به اضافه 105 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
نظرات بینندگان