کد خبر: ۱۱۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
امام جمعه بیضا در دیدار با خانواده شهدا:

آرامش امروز جامعه مدیون رشادت شهیدان است

به منظور تجلبل وتکریم از خانواده های معظم شهدا،امام جمعه بیضا به همراه جمعی از روسای ادارات با خانواده شهداء منطقه دیدار کردند.
به گزارش شیرازه، به منظور تجلبل وتکریم از خانواده های معظم شهدای والامقام وبه مناسبت های سالروز وفات حضرت ام البنین «س»و روز تکریم از مادران وهمسران شهدا وهمچنین سالروز تاسیس نهاد مقدس بنیاد شهید ازخانواده های معظم شهدای روستای تخته سنگ بیضا تجلیل شد،دراین برنامه معنوی فرهنگی از خانواده های شهیدان عبدالرضا روزیطلب،علی قلی فلاحتی ویعقوب زاهدی با اهداء لوح سپاس وهدایایی تجلیل وتکریم شد.
حجه الاسلام درویشی امام جمعه در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان و آزادگان موجب ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.
حجه الاسلام درویشی بیان داشت: آزادگان و ایثارگران نزد پروردگار متعال دارای اجر و قرب الهی هستند و دعای آنان به حل مشکلات کشور کمک می کند.
امام جمعه بیضا در دیدار با خانواده های شهدا از حضور در جمع خانواده‌های صبور، مقاوم و سربلند شاهد و ایثارگر ابراز خرسندی کرد و گفت: ملت بزرگ ایران مدیون و میراث دار خون شهدای عزیز و بزرگوار است.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدا خاطر نشان کرد:سرکشی و دیدار با خانواده های محترم شهدا و جانبازان یکی از برنامه های مهم ووظیفه مسئولین است و ما نیز وظیفه خود میدانیم و تلاش میکنیم در این مسیر به خوبی عمل کنیم.
حجه الاسلام درویشی افزود: آرامش و آسایش امروز جامعه مدیون رشادت و شجاعت شهیدانی است که برای دفاع از خاک و مردم این سرزمین و برای سربلندی انقلاب اسلامی در برابر زورگویان و غاصبان ایستادند و به درجه رفیع شهادت نائل گشتند.
این مقام مسئول افزود: شهدای گرانقدر همواره مایه عزت، افتخاروسربلندی نظام ومردم هستند وبرای ادای دین به آنها سطح خدمات ارایه شده به خانواده های معظم شهدا وایثارگران باید روزبه روزبهتروبیشترشود.
این برنامه با همکاری واحد بسیج اساتید ودانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا،بنیاد شهید وامورایثارگران ومسئول ستادنماز جمعه بیضا برگزارشد.دراین برنامه حجه الاسلام درویشی امام جمعه،ملایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا وجمعی از مسئولین محلی شرکت داشتند

منبع: مارگون
نظرات بینندگان