کد خبر: ۱۱۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز خبرداد؛

درخشش هنرمندان نی ریزی در جشنواره نمایش نامه خوانی شرق فارس

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد نی ریز گفت: نمایش "عشق در آفساید " به کارگردانی هنرمند نی ریزی توانست در جشنواره منطقه ای نمایشنامه خوانی شرق فارس سه مقام برتر جشنواره را از آن خود کند.
به گزارش شیرازه، فاطمه قرایی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز از پایانی خوش برای هنرمندان نی ریزی در جشنواره نمایش نامه خوانی شرق فارس خبرداد.

قرایی افزود: هنرمندان تئاتر نی ریز در نخستین جشنواره منطقه ای نمایشنامه خوانی شرق فارس” چنار ” در شهرستان استهبان خوش درخشیدند.

این مقام مسوول ادامه داد: نمایش "عشق در آفساید " به کارگردانی محمد جواد علیمردانی توانست در این جشنواره سه مقام برتر جشنواره را از آن خود کند.


محمد جواد علیمردانی کارگردان نمایش "عشق در آفساید " و نماینده نی ریز در جشنواره چنار همچنین عنوان داشت: اولین جشنواره نمایش نامه خوانی شرق فارس به میزبانی شهرستان استهبان برگزار شد.


این هنرمند نی ریزی خاطر نشان شد: بنا به رای هیات داوران این جشنواره نمایش مقام اول در نقش خوانی زن به خانم آرزو لاری ،مقام اول در نقش خوانی مرد به آقای محمد جواد علیمردانی و مقام دوم در هدایت گری متن به خانم مریم معینی زاده اهداء شد.


گفتنی است: محمد جواد علیمردانی کارگردان و بازیگر با استعداد نی ریز متولد سال 1366 است که از سال 84 تاکنون بطور جدی در عرصه هنر تئاتر نمایش های متعددی عمدتا با موضوع کودک را روی صحنه برده است.

شایان ذکر است: این هنرمند نی ریزی که عضو گروه نمایش میعاد صحنه است در جشنواره های کشوری، منطقه ای و استانی بسیاری شرکت کرده و حایز مقام شده است.



نبض نیریز
نظرات بینندگان