کد خبر: ۱۲۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

"شهدای کورده"، قهرمان مسابقات فوتسال گرامیداشت شهید حسن قائدی شد

مسابقات فوتسال گرامیداشت شهید حسن قائدی، به کار خود پایان داد و تیم "شهدای کورده" توانست قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.
به گزارش شیرازه، مسابقات فوتسال گرامیداشت شهید حسن قائدی، به کار خود پایان داد و تیم "شهدای کورده" توانست قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.


در فینال مسابقات که با حضور تماشاگران و جمعی از مسئولین در سالن ورزشی خاتم‌ الانبیا(ص) خنج برگزار شد، تیم فوتسال شهدای کورده به مصاف پارس حفاظ خنج رفت که این مسابقه حساس و دیدنی با نتیجه 4 بر 3 به سود شهدای کورده به پایان رسید و این تیم توانست مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب نماید.

پیش از این مسابقه نیز در بازی رده‌بندی، تیم فوتسال شاهین سده به مصاف جنوب(ب) رفت که در این مسابقه تیم شاهین سده با نتیجه 3 بر 2 از سد جنوب(ب) گذشت و به مقام سومی مسابقات دست یافت.

گفتنی است در این دوره از مسابقات، علی خیرآذر از تیم پارس حفاظ به عنوان بهترین بازیکن و علی رضایی از تیم شهدای کورده با 10 گل زده به عنوان آقای گل شناخته شدند.

لازم به ذکر است این مسابقات با همکاری هیئت فوتبال اداره ورزش و جوانان، بسیج جامعه پزشکی، اداره آموزش و پرورش، اداره منابع طبیعی و فروشگاه پارس حفاظ  و با حضور 8 تیم در رده سنی جوانان، برگزار شد.


منبع: خنج کهن
نظرات بینندگان