کد خبر: ۱۲۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۶ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

اعتبارات ورزشی شهرستان قیروکارزین افزایش یافت

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیرو کارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی از افزایش اعتبارات ورزشی در شهرستان قیروکارزین خبرداد.
به گزارش شیرازه کورش کرم‌پور اظهار داشت: با توجه به کمبود اعتبارات بهترین فعالیت‌های ورزشی در سال‌های گذشته در نقاط مختلف استان فارس به ویژه شهرستان قیروکارزین صورت گرفته است که قدردان فعالیت‌های حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس و همچنین وزیر ورزش و جوانان هستیم.

وی بیان کرد: اعتبارات جذب شده در شهرستان قیروکارزین در حوزه ورزش و انجام فعالیت‌های مرتبط عمرانی در پی آن قابل مقایسه با سنوات گذشته نیست و حق نیست قدرشناسی نکنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس تصریح کرد: با توجه به آمار و ارقامی که توسط مسئولان ورزش و جوانان در استان فارس ارائه می‌شود، این استان عملکرد خوبی داشته و در این زمینه نیز هم ورزش قهرمانی و هم ورزش همگانی رشد کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیرو کارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز شهرستان قیروکارزین دارای ظرفیت‌های زیادی در عرصه ورزش آقایان و بانوان است که در این زمینه نیز ورزشکاران مطرح وجود دارد که اگر به آنان توجه شود، می‌توانیم بهترین ورزشکاران در تمام رشته‌ها در سطح جهان داشته باشیم.

کرم‌پور افزود: توجه به ورزش آن هم ورزش همگانی از نظر معنوی و مادی یک ضروت  است و معتقدیم  حضور آحاد مردم در کنار یکدیگر ایجاد وحدت و همدلی را به دنبال دارد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم جامعه نجات یابد باید به ورزش و ورزش همگانی توجه ویژه شود و این به معنای تعطیل کردن مابقی رشته‌های ورزشی نیست، اما باید بیشترین سرمایه‌گذاری در این مقوله باشد تا با ورزش همگانی، ورزش قهرمانی نیز ارتقاء یابد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان