کد خبر: ۱۲۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۳ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
هفته 26 لیگ یک کشور؛

باخت نارنجی های شیراز به رقیب فجرشهید سپاسی

در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال تیم برق جدید فارس در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه کارگران تهران مغلوب بادران تهران شد.
به گزارش شیرازه در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال تیم برق جدید فارس در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف بادران تهران رفت. این دیدار با نتیجه 3 بر یک به نفع تیم بادران پایان یافت.

حسین ملک علیایی، رسول بهاروندی، پوریا زارع، مجید جلالی‌فر، میثم شاه‌مکوندزاده، وحید شاکر، ایمان کیانی، ابراهیم مرادی، فرزان دانا، سجاد خوکر و محمد نوید زرنگار در ترکیب اولیه تیم برق قرار داشتند.

مهدی اسلامی، امیرحسین صدقی، روح‌الله نعمتی، حمید گلزاری، میثم مجیدی، سعید واسعی، محمد آبشک، وحید فارغ، عبدالکریم اسلامی، مسعود ریگی و امیر میربزرگی در ترکیب اولیه تیم بادران تهران قرار داشتند.

حمید گلزاری در دقیقه 34 گل نخست این دیدار را به نفع تیم بادران به ثمر رساند اما تیم برق جدید فارس بلافاصله در دقیقه 36  توسط مجید جلالی‌فر گل خورده را جبران کرد تا نیمه نخست با همین نتیجه پایان یابد.

در دقیقه 68 این بازی مسعود ریگی بازیکن شیرازی تیم بادران از روی نقطه پنالتی دومین گل را برای تیمش‌ به ثمر رساند. در دقایق پایانی دیدار تیم بادران بار دیگر توسط امیر میربزرگی به گل دست یافت تا این دیدار با نتیجه 3 بر یک به نفع تیم بادران پایان یابد.

تیم برق جدید فارس با این باخت با یک پله سقوط به رده یازدهم جدول رسید. تیم بادران تهران نیز با این برد قاطع با 47 امتیاز جایگاه سوم را برای خود حفظ کرد.


نظرات بینندگان