کد خبر: ۱۲۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

سرمربی شیرازی تیم ملی: سال‌ آینده تیم ملی فوتسال با بازیکنان جوان در تورنمنت‌ها حاضر می‌شود

محمد ناظم الشریعه سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال گفت:به دلیل پشتوانه سازی سال‌ آینده تیم ملی فوتسال با بازیکنان جوان در تورنمنت‌ها حاضر می‌شود.
به گزارش شیرازه سید محمد ناظم الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال و همچنین برنامه ها و بازیهای تدارکاتی این تیم در سال آینده گفت: در جلساتی که با ترابیان رئیس کمیته فنی و سازمان لیگ برگزار شد ما تمام برنامه های تیم ملی را اعلام کردیم و انشالله تمرینات خود را از اوآخر فروردین‌ماه شروع می کنیم. تیم ملی در سال آینده بازی‌ها، برنامه های مهم و رسمی در پیش ندارد و کادر فنی تصمیم گرفته سال آینده در مسابقات و تورنمنتها  مختلف از بازیکنان جوان استفاده کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به سوالی که آیا تیم ملی فوتسال در تورنمنت کویت شرکت می کند یا خیر؟ گفت: هنوز در مورد حضور تیم ملی در این تورنمنت چیزی قطعی نشده فقط درخواستی از فدراسیون فوتبال کویت به دست ما رسیده است. در جلسه‌ای که با ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال برگزار شد این موضوع هم بررسی شد و در این جلسه ما یکسری درخواست‌ها را اعلام کردیم و در صورتی که این درخواستها انجام شود  در این تورنمنت حضور پیدا می کنیم.

 وی افزود: همانطور که اطلاع دارید تیم ملی در سال قبل برنامه های فشرده داشت و به دلیل همین فشردگی بازیکنان خسته و در حال استراحت هستند و یکی از درخواستهای ما این بود در صورتی که بتوانیم چندین جلسه تمرین کنیم و بازیکنان به آن شرایط ایده‌آلی که کادر فنی در نظر دارد برسند و فدراسیون فوتبال هم شرایط لازم را جهت حضور آماده کند در این تورنمت با بازیکنان جوان شرکت می‌کنیم.

ناظم الشریعه در مورد برنامه‌های تیم ملی فوتسال در سال آینده گفت: همانطور که گفتم در سال آینده تیم ملی  برنامه ها،مسابقات رسمی و مهمی در پیش روی ندارد  اما تیم  زیر 18 سال قرار است در مسابقات المپیک آرژانتین حضور داشته باشد و تیم ملی امید باید هم باید برای مسابقات مقدماتی آسیا آماده شود.

 وی افزود: در نیمه دوم سال آینده تورنمت کاسپین  داریم این تورنمنت امسال در اصفهان با حضور تیم‌های ایران روسیه قزاقستان و آذربایجان برگزار شد که تیم ملی توانست قهرمان این دوره مسابقات شود و طبق جلساتی که 4 تیم شرکت کننده در این مسابقات با هم داشتند تصمیم گرفته شد این مسابقات هر ساله در یکی از این  4کشور برگزار شود و برای سال آینده قزاقستان  میزبان این مسابقات شد. در سال آینده تورنمنت نقش جهان اصفهان را داریم که به میزبانی  هیات فوتبال استان اصفهان برگزار می شود و در این تورنمنت قرار است برترین تیمهای فوتسال دنیا حضور داشته باشند  تورنمنت دیگری که باید شرکت کنیم تورنمنت چین است که متاسفانه  امسال به دلیل مسابقات داخل سالن ازبکستان نتوانستیم  در این تورنمنت شرکت کنیم.

ناظم الشریعه افزود: طبق هماهنگی ها و برنامه های خوبی که کمیته فنی فوتسال برای تیم ملی در نظر گرفته سال آینده مسابقات و وتورنمنتهای مختلفی را در پیش رو داریم قرار است تیم ملی برزیل در مهرماه جهت دو دیدار دوستانه در ایران حضور داشته باشد و بعد از این دو دیدار تیم ملی به برزیل سفر می کند. طبق مذاکراتی که با فدراسیون فوتبال پرتغال شده قرار است تیم‌های ملی بزرگسالان، امید و بانوان فوتسال ایران با تیم‌های ملی بزرگسالان، امید و بانوان پرتغال بازی های تدارکاتی داشته باشند که این موضوع هم از طریق فدراسیونهای هر دو کشور در حال پیگیری است..

وی در پایان گفت: نکته مهمی که در سال آینده وجود دارد  طبق  تصمیماتی که کادر فنی گرفته  قرار است در تمام این مسابقات و تورنمنت‌های که قرار است شرکت کنیم از  بازیکنان جوان استفاده تا آنها هم تجربه لازم را کسب کنند و در پایان  ترکیب بهترینها را  همراه با  بازیکنان با تجربه به تیم ملی دعوت می کنیم.


منبع: فارس
برچسب ها: فوتسال ، تیم ملی ، شیرازه
نظرات بینندگان