کد خبر: ۱۲۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
واکنش مهدی فقیه به تصمیم شورای شهر:

بدون اطلاع من نام سالن تغییر کرده و گله مندم/سالن باید به نام شهدا نام گذاری شود

پیشکسوت تلویزیون و سینما گفت: متأسفانه شورای شهر هیچ‌گونه هماهنگی با بنده نکرده است و من از این تصمیم گلایه‌مند هستم و این گلایه را به شورای شهر نیز منتقل کرده‌ام.
به گزارش شیرازه، در روزهای اخیر شورای شهر شیراز در مصوبه‌ای که تعجب اهالی رسانه و خبرنگاران حاضر در آن جلسه را در برداشت، رأی به تغییر نام یکی از سالن‌های تئاتر شهر شیراز داد و نام سالن را از مرحوم فرج‌الله سلحشور کارگردان فیلم و سریال‌هایی چون مردان آندلس و یوسف پیامبر و … به مهدی فقیه بازیگر پیشکسوت شیرازی تغییر داد.

در این باره مهدی فقیه بازیگر پیشکسوت شیرازی گفت: متأسفانه شورای شهر هیچ‌گونه هماهنگی با بنده نکرده است و من از این تصمیم گلایه‌مند هستم و این گلایه را به شورای شهر نیز منتقل کرده‌ام.

فقیه در ادامه با توجه به اینکه شیراز هنرمندان شهید بزرگی دارد و حق آنان است که این سالن به نام آن‌ها باشد افزود: من مهدی فقیه کسی نیستم و این سالن باید به نام شهید هنرمند محمد سعید افشاریان نام‌گذاری شود و چنین چیزی حق من نیست.

این بازیگر در پایان یادآور شد: من به‌هیچ‌وجه سیاسی نیستم و به نظرم باید از رفتار و سروصداهای سیاسی نیز اجتناب کرد.

این روزها در شیراز و تهران شاهد تصمیم‌های سیاسی توسط شورای های شهر هستیم که تعجب همگان را برانگیخته است. از تغییر نام خیابان کارگر تهران به نام مصدق تا تغییر نام سالن و مکان‌هایی که هیچ دردی از مشکلات مردم و نیازهای پایان سالشان برطرف نمی‌کند و انگار تنها رنگ و بویی سیاسی دارد

نگاه فارس

نظرات بینندگان