کد خبر: ۱۲۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

کسب مقام اول صدا و سیمای فارس در مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی

صدا و سیمای مرکز فارس در چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در بین شبکه های استانی و سراسری مقام اول را کسب کرد.
به گزارش شیرازه، مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در جوار بارگاه امام هشتم علیه السلام برگزار شد.

این دوره از مسابقات شامل حفظ پنج جزء، حفظ سوره نور و مومنون، مسابقه کتبی مفاهیم و معارف اهل بیت علیهم السلام، مسابقه پیام کوتاه( بزرگسالان)  و رشته های قرائت( برادران)، ترتیل خوانی( خواهران) و حفظ یک جزء( نوجوانان 7 تا 15 سال) ، بخش های فیلم کوتاه 114 ثانیه ای و پژوهش های مرتبط با حوزه بازنمایی اخلاق اجتماعی از دیدگاه قرآن کریم و راهکارهای افزایش و توسعه فرهنگ قرآنی و خوشنویسی قرآن بود.

صدا و سیمای مرکز فارس در بین مراکز تنها مرکزی بود که در تمام بخش های مختلف مسابقه با 231 شرکت کننده حضور فعال داشت ودر بین مراکز استانی و شبکه های سراسری در صدر مراکز کشور قرار گرفت و مقام اول چهاردهمین دوره از مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی را در بین مراکز سی و سه گانه کشور و شبکه های سراسری به خود اختصاص داد.

به همین مناسبت دکتر علی عسکری رییس سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی، لوح سپاس، تندیس و جایزه مرکز برتر را در بین مراکز استانی و شبکه های متعدد صدا وسیما به سهرابی مدیرکل مرکز فارس اهداء و از تلاش های موثر ، مدبرانه و راهبری های هوشمندانه ایشان تشکر و قدردانی کرد.

ریحانه خورشید سوار، عبدالرضا رضایی، عباس شیردل از مرکز فارس برگزیده شدند و محمد صادق عادل تندیس و جایزه مقام اول خوشنویسی کشور را دریافت کرد.
نظرات بینندگان