کد خبر: ۱۲۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
هفته پایانی لیگ برتر هندبال کشور

دیدار شهرداری کازرون با نماینده گچساران

از هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال کشور تیم شهرداری کازرون به مصاف نماینده گچساران خواهد رفت.
به گزارش شیرازه در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال ساعت 16 امروز 17 اسفندماه تیم شهرداری کازرون در دیداری خانگی به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود. مهدی توکلی و سعید ولدخانیان داوری این دیدار را بر عهده دارند.

در هفته سیزدهم دیدار دو تیم شهرداری کازرون و فولاد مبارکه سپاهان به دلیل حواشی که پیش آمد نیمه‌تمام ماند و در نهایت کمیته امتیازی فدراسیون بعد از بازبینی فیلم این دیدار نتیجه بازی را 10 بر صفر به نفع تیم فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد.

دیدار دو تیم شهرداری کازرون و فولاد مبارکه سپاهان به دلیل اعتراض مربی تیم شهرداری کازرون به داوری و کشیده شدن این اعتراض به تماشاچیان حواشی بسیاری داشت. از جمله این حواشی نیمه تمام ماندن بازی به دستور ناظر بازی و شکسته شدن سر یکی بازیکنان تیم سپاهان بود.

با توجه به اینکه تیم شهرداری کازرون در هفته سیزدهم موفق به کسب امتیاز نشده است تیم نفت و گاز گچساران با 24 امتیاز یک هفته مانده به پایان لیگ قهرمان لیگ برتر شد و تیم شهرداری کازرون نیز به عنوان نائب قهرمانی دست یافت. بنابراین امتیاز دیدار این دو تیم در هفته پایانی تاثیری در انتخاب قهرمان ندارد.

شهرداری کازرون در 13 بازی گذشته با 10 برد، یک تساوی، 2 باخت و کسب 21 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. این تیم در بازی‌های گذشته 336 گل زده و 325 گل خورده و تفاضل گل این تیم 11 است.

تیم نفت و گاز گچساران در 13 هفته گذشته با 12 برد، یک شکست و کسب 24 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. این تیم در بازی‌های گذشته 345 گل زده و 272 گل خورده است.


نظرات بینندگان