کد خبر: ۱۲۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

حق الناس گردن مسولانی که در امر اشتغال سستی می کنند

امام جمعه بوانات گفت: شاید برخی نادانسته با بد حجابی سعی بر بر هم زدن نظم عمومی داشته باشند اما خود مردم جوابشان را خواهند داد.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات در خطبه های نماز اشتغال و مقابله با بیکاری را مهمترین موضوع کشور و خصوصا شهرستان بوانات برشمرد و اظهار داشت: اینکه برای برخی استعلامات سرمایه گذار باید 6 ماه و گاها 1 سال معطل شود امری خوشایند و پسندیده نیست و مسولانی که در انجام استعلامات اشتغال سستی می کنند بدانند که حق الناسی گردنشان است.
وی در ادامه با اشاره به سالروز میلاد حضرت زهرا (س)، این روز و روز زن و گرامیداشت مقام مادر را تبریک گفت و افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) به فرموده پیامبر اکرم(ص) سید و سرور زنان عالم و زنان اهل بهشت است و از مهمترین شاخصه های این بزرگوار ولایتمداری و ظلم ستیزی بود و بعنوان یک مادر نیز باید الگوی تمام مادران ایران اسلامی و جهان باشد.
امام جمعه بوانات در جای دیگری از سخنان خود سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را تبریک گفت و تصریح کرد: سازمان بنیاد شهید به لحاظ کاری که بر عهده دارد می تواند کار گشای بسیاری از امور فرهنگی در کشور باشد و از لحاظ دیگر هم خدمت به شهدا و خانواده شهدا خود اجری معنوی دارد هر چند در این چند سال کمتر به امور شهدا رسیدگی شد و دولتمردان بودجه آنها را کم کردند.
وی ادامه داد: در شهرستان بوانات بیش از 38 گلزار شهدا داریم که اکثر آنها ساماندهی شده و 3 الی 4 گلزار شهدا می باشد که در دست تکمیل و ساماندهی می باشند که من از مدیریت و کارکنان بنیاد شهید شهرستان نیز قدردانی می کنم.
حجت الاسلام زارع حجاب و توجه به امر حجاب را از اصول مهم بنیاد خانواده و فرهنگ اسلامی برشمرد و تاکید کرد: متاسفانه گاها در کشور مشاهده می شود که برخی حجاب را مایه تمسخر گرفته که این تفکرات از تاثیر تبلیغات غربی در ماهواره ها و شبکه های دیگر شکل گرفته اما عامه جامعه ما به زن با پوشش حجاب بعنوان یک زن تکامل یافته نگاه می کنند نه مثبل فرهنگ غرب که به زن بعنوان ابزاری برای جلب نظر مرد بکار می رود.

خطیب جمعه بوانات در جای دیگری از سخنان خود به هفته منابع طبیعی و دختکاری اشاره و توجه و حفاظت را محیط زیست را وظیفه انسانی دانست و گفت: ما باید برای نگهداری و انتقال طبیعت به نسل های /اینده تمام تلاش خود را بکار ببندیم تنها به هفته منابع طبیعی و درختکاری بسنده نکنیم.

نظرات بینندگان