کد خبر: ۱۲۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

هیئت ورزش‌های همگانی رتبه نخست کشور را به‌دست آورد

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: هیئت ورزش های همگانی استان فارس تنها هیئت این استان است که در سال ۹۶ پس از ارزیابی وزارت ورزش و جوانان رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.
به گزارش شیرازه در حاشیه مجمع عمومی سالانه هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس که با حضور دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی در اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد، اظهار داشت: اعلام کسب رتبه نخست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان در 9 ماهه سال 96 بوده و این موفقیت در بین  48 هیئت ورزشی حاصل شده است.

کامیاب از همراهی امیرمجدرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در برگزاری برنامه‌های ورزش همگانی در استان فارس قدردانی کرد و افزود: نگاه فدراسیون به استان فارس ویژه است و در این راه با مدیریت سیروس پاک‌فطرت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان و همکاران اداره کل ورزش و جوانان توفیق‌های زیادی به دست آورده‌ایم.

وی بیان کرد: برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی 18 اسفند، پایان بخش برنامه‌های بزرگ ورزشی این هیئت در سال 96 بود و امیدواریم در سال آینده نیز برنامه‌ها بیش از پیش ادامه یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه در شهر شیراز، بالای یک و نیم میلیون نفر در برنامه‌های ورزشی حاضر شده‌اند خاطرنشان کرد: مشکل ما این است که نرم افزار ویژه‌ای برای ثبت آمار ورزش‌های همگانی نداریم که امیدواریم این مهم با تدبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی و همکاری وزارت ورزش و جوانان رفع مشکل شود.


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان