کد خبر: ۱۲۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

حمله به سفارت ایران همزمان با سفر بن‌سلمان!

تروریست های اجاره ای با چراغ سبز پلیس و سرویس امنیت داخلی انگلیس، چند ساعت متمادی اقدام به خرابکاری در سفارت ایران کردند.
به گزارش شیرازه، محمد ایمانی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:
 
 سفیر ایران در لندن با وحشیگری فرقه انگلیسی شیرازی از خواب بیدار می شود؟ تروریست های اجاره ای با چراغ سبز پلیس و سرویس امنیت داخلی انگلیس، چند ساعت متمادی اقدام به خرابکاری در سفارت ایران کردند. این اقدام خرابکارانه همزمان با سفر ولیعهد عربستان به لندن و دوشیدن وی توسط نخست وزیر انگلیس صورت می گیرد.

پیش از این آقای بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن ادعا کرده بود ایران و انگلیس بر سر نحوه حل بحران یمن به توافق رسیده اند اما دو روز بعد، انگلیس قطعنامه ای ضد ایرانی را به شورای امنیت برد. اکنون همین دولت به نحوی دست اوباش فرقه شیرازی را برای حمله به سفارت ایران باز گذاشته که رنگ و بوی آمریت به خود گرفته است.

مشابه همین اتفاق در معرکه گیری های سازمان منافقین در پاریس بارها دیده شده است. سفر وزیرخارجه فرانسه به تهران نیز با اتهام پراکنی همراه بود. هفته گذشته هم آلمانی ها به دکتر ظریف که مهمان رسمی کنفرانس امنیتی مونیخ بود، بر سر ندادن بنزین و اصرار بر علنی کردن ماجرا بی حرمتی کردند.

اگر دولت و وزارت خارجه به این روند گستاخی هماهنگ و سیستماتیک، اعتراض قاطع نشان ندهند، باید شاهد گستاخی های جدید باشیم. اکنون نوبت صیانت از اقتدار بی بدیل جمهوری اسلامی است.
نظرات بینندگان