کد خبر: ۱۲۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
فرمانده سپاه شهرستان مُهر در جمع مردم و بسیجیان شهرستان:

شهید حججی دهه شصتی بود و دنیا را لرزاند/ امروز باید بیدارباشیم، کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا

فرمانده سپاه شهرستان مُهر گفت: امروز برخی روحانی‌نما و خواص در داخل کشور علیه سپاه و نظامیان حرف می‌زنند و می‌گویند کار فرهنگی کار سرهنگ نیست، آقای نقویانی که وارد شهر مُهر می شود، کسی که ضد ولایت‌فقیه است، بداند که جوانان انقلابی این شهرستان اجازه نخواهند داد که شما در این شهرستان نظامیان.

به گزارش  شیرازه  شب گذشته مراسم جشن میلاد بزرگ کوثر به همت حوزه کوثر و امام حسن عسکری شهری مُهر در حسینیه امام رضا (ع) شهر مُهر با حضور مردم و مسئولین برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مُهر ضمن تبریک به مناسبت میلاد کوثر بیان داشت: خوشا به سعادت شهدای عزیز و گران‌قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی که با توسل به حضرت زهرا سلام‌الله علیها در میدان‌های نبرد توانستند گردان رزمی ویاران خود را از میدان‌های دشمن عبور دهند.

وی افزود: خوش به حال شهدای ما که راه ولایت‌پذیری و تبعیت پذیری را آموختند و بسیجی وار و انقلابی وار راه زهرای مرضیه (س) را ادامه دادند و حضرت زهرای مرضیه در سن 18 سالگی به شهادت رسید تا به همه ماها بگوید که باید تا پای جان به‌پای خواص ولایت و انقلاب ایستاد.

این مسئول ادامه داد: شهدای دفاع مقدس این‌گونه درس استقامت و شهامت و مقاومت به ما آموختند اما امروز به‌جای گفتمان انقلاب و امام و به‌جای ایستادگی و مقاومت در برابر همهٔ هجمه‌ها و مشکلات و همه‌کسانی که درصدد ایجاد مشکلات هستند برخی منفعت‌طلب شده‌اند و به خاطر منافع خود و منطقه حاضر هستند که ایمان، اخلاص دوران جوانی خود را زیر پا له کنند.

فرمان ده سپاه شهرستان مهر خاطرنشان ساخت: باید به این افراد یادآوری کرد که در آن زمان که انقلابی بودید 17 و 18 ساله بودید و امروز هستند جوانان 17 و 18 ساله‌هایی که آن‌گونه انقلابی هستند و شهید حججی جوان و دهه شصتی ما دنیا را لرزاند، شهید تیموری پاسدار انقلابی ما که اجازه نداد مجلسی‌ها توسط داعشی ها ترور شوند و جان خود را نثار کرد، شهید خلیلی شهید امربه‌معروف و نهی از منکر همه این افراد دهه شصتی هستند و امروز برخی از خواص دهه شصتی‌ها را زیر سؤال می‌برند و در گفتمان خود می‌گویند که دهه شصتی‌ها برای نظام و انقلاب مشکل ایجاد کردند.

این مسئول ادامه داد: این افراد باید بدانند که شهید حججی دهه شصتی بود و دنیا را لرزاند و چهره ظالم و مظلوم را افشا کرد، باید بدانیم آن‌هایی که در 8 سال دفاع مقدس نقش ایفا کردند در چه سنینی بودند، سرداران شهید ما در چه سن و سالی به شهادت رسیدند و چگونه دلاور مردانه ایستادند، امروز برخی تجربه‌های دوران جنگ را به رخ جوانان نکشند، هستند جوانانی که در عرصه جنگ نرم مقابل نظریه‌پردازان همچون مارک پالمر، فوکویاما و رابرت مرداک ایستادند ولی متأسفانه برخی از خواص، خواص بی‌بصیرت و روحانی‌نما امروز با گفتمانشان، گفتمان مایکل روبین و نظریه پردازان غرب نتانیاهو و ترامپ همراه گشته است.

رضایی تصریح کرد: بدانید که مشاور اسبق پنتاگون مایکل روبین کسی بود که گفت برای اینکه فرهنگ نظام جمهوری اسلامی را تغییر بدهید باید سپاه را بزنید، نتانیاهو اعلام کرد برای اینکه جلوی دو هلال شیعی را بگیرید که نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته باید سپاه را تحریم کنید، ترامپ سپاه پاسداران را در سر لیست تروریست‌های دنیا قرارداد و شخصیت‌ها و سردارانی همچون سردار سلیمانی‌ها که عزت و اقتدار عرضه کردند و هدیه دادند را در سر لیست تروریست‌ها قراردادند.

این عضو شورای تأمین شهرستان مُهر خاطرنشان ساخت: امروز برخی روحانی‌نما و خواص در داخل کشور عزیزمان علیه سپاه و نظامیان حرف می‌زنند و می‌گویند کار فرهنگی کار سرهنگ نیست، آن‌کسی که وارد شهر مهر می‌شود آقای نقویانی که وارد شهر مُهر شد، کسی ضد ولایت‌فقیه است بداند که اجازه نخواهند داد این جوانان انقلابی که شما در این شهرستان نظامیان و بسیجیان و سپاهیان را زیر سؤال ببرید.

فرمانده سپاه شهرستان مهر یادآور شد: مگر شما اعلام نکرده بودی که پیرو امام هستید؟ مگر حضرت امام نفرمودند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟ مگر امام نفرمود من دست و بازوی بسیجیان بوسه می‌زنم؟ مگر حضرت امام در دوم آذرماه سال 67 نفرمودند در جمع بسیجیان که‌ای مسئولان که اگر مسئولان نظام اسلامی از شما بسیجیان غافل شوند در آتش دوزخ الهی خواهند سوخت؟

وی افزود: امروز شهید باکری، شهید همت، شهید خرازی و شهید برنسی بلند شوید و به داد این مردم برسید که بعضی نه‌تنها بلکه غافل شده‌اند بلکه آمده‌اند در این شهرستان و مقابل نیروهای انقلابی حرف می‌زنند و افرادی که کار فرهنگی می‌کنند را زیر سؤال می‌برند، اما از کسانی که در باغ‌های لواسان، در برج میلاد و در اتاق‌های نیمه‌تاریک قهوه اسپرسو میل می‌کنند و قرقره روشن‌فکری می‌زنند و فلسفه هگل و ماکس را غرغرِ می‌کنند و آروغ روشنفکری می‌زنند و به مجالس رقص زنانه به تماشا می‌نشینند از آنها حرف نمی‌زنند.

این مسئول بیان داشت: امروز باید بیدارباشیم، کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا، امروز نیز روز عاشورا است و از این زمین نیز زمین کربلا استوکسانی می‌توانند راه امام حسین (ع) و زهرا سلام‌الله علیها را ادامه بدهند و باید در برابر ظلم به ایستیم و در مقابل دشمنان و منافقان درون به ایستیم که برای منفعت و برای گرفتن پول حاضر هستند هر حرفی را بزنند.

رضایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط سرداران ما در مرزهای مدیترانه و مرز اسرائیل به احتضار درآمده و زانوی دشمنان به لرزه افتاده است، اما منافقین درون کاری می‌کنند که جوانان ما انگیزه خود را از دست بدهند و به دنبال زدن سپاه و نیروهای انقلابی هستند و این همان کاری است که ترامپ و نتانیاهو دنبال می‌کنند

سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در ادامه بیان داشت: ما اجازه نخواهیم داد افرادی وارد این شهرستان شوند و به اعتقادات ما اهانت کنند، کسانی که علیه سپاه و بسیج تبلیغ می‌کنند باید ایستاد و باید با بصیرت و عمل انقلابی به ایستیم، عده‌ای از مسئولین نظام گاهی از سپاه و بسیج تعریف می‌کنند و گاهی نیز دل در گروه سازش با آمریکا و اسرائیل دارند و خود را تجدیدنظرطلب می‌دانند.

وی ادامه داد: این افراد حتی امام زمان (عج) را نقد می‌کنند، نبی مکرم اسلام را نقد می‌کنند، این افراد بدانند که این کشور بسیار خون داده است و برای این انقلاب و اسلام بسیار خون‌ها ریخته شده برای اینکه در برابر شیطان درون و بیرون به ایستیم، لذا این‌گونه با اعتقادات مردم نباید بازی کنند.

این عضو شورای تأمین شهرستان مهر خاطرنشان ساخت: این افراد که پست‌ها و فیش‌های حقوقی دارند ولی خون به دل رهبر انقلاب کرده‌اند، در لباس دوست اما آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: امیدواریم پیرو واقعی حضرت زهرای مرضیه و ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و همه شهدایی که رفتند و ما را به فرهنگ حجاب نصیحت کردند وعده‌ای به دنبال گرفتن این فرهنگ حجاب هستند و حرف از حجاب اجباری می‌زنند و اگر ما حجاب را بر زمین گذاشتیم به معنی آن است که علم را بر زمین انداختیم و تسلیم خواسته‌های دشمن شدیم و تا زمانی که زنده هستیم الگوی ما همه حضرت فاطمه الزهرا (س) است که حتی در برابر فرد نابینا نیز خود را می‌پوشاند.

منبع: عصر مهر

برچسب ها: مهر ، فارس ، سردار
نظرات بینندگان